One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: ^ Fattar inte? x'D Fan = fläkt på amerikanska/engelska ^-^ 18 aug, 2012 21:12 |
|
M4L13
Elev |
18 aug, 2012 21:29 |
|
Shaunee
Elev |
Jag skulle lånat Dare to Dream på bibblan idag, men en annan tjej lånade den exakt när jag kom in i rummet
*crying* Får se om jag får möjlighet att titta in på bibblan om en månad... (det är 4:a veckors lån) Tror inte att jag får möjligheten... 19 aug, 2012 18:55 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Shaunee: Allt i den är ju sant, för det är killarnas egna ord. Jag läste den i veckan och den är jättebra!Är det någon som vet om Dare to Dream finns på svenska? (tänker låna den imorgon, alltså på engelska) Hur mycket är egentligen sant?
19 aug, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
19 aug, 2012 23:29 |
|
Quidditch
Elev |
20 aug, 2012 12:57 |
|
IamAK
Elev |
det låter som att dom är ihop om man bara läser den tweeten xD 20 aug, 2012 16:05 |
|
Quidditch
Elev |
Om dom är de. My life is now completed. ![]()
20 aug, 2012 17:18 |
|
Allizonzki
Elev |
20 aug, 2012 17:30 |
|
superman
Elev |
Nu kommer jag låta som världens största creep, MEN basically så prenumererade jag på FRIDA tidigare och då fick man en megaposter av One Direction. Och jag har nu insett att jag inte kommer sätta upp den... så därför undrar jag om någon vill ha den?
Den är ca 60x90 (alltså fyra gånger så stor som en vanlig affisch) och det är den här bilden: ![]() I bättre kvalité, dock. Jag låter så läskig, jag typ skrämmer mig själv. Vill bara inte se en så fin poster slösas bort på att ligga i någon av mina lådor bara för att jag inte riktigt har någon plats för den på mina väggar, fast någon ändå ville ha den och jaaaa. Om någon nu skulle vilja ha den vore det lättast om det var på någon mugglisträff i Stockholm eller så, då skulle jag kunna ge dig den där. Sådär. Nu har jag varit läskig nog för ett år. 20 aug, 2012 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen