Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Sant, såklart!
De andra elevhemmen har många fördomar mot Slytherin, i böckerna. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 19:38 |
|
Soz
Elev |
Sant
Det vorre coolt att kunna prata Parselspråk? Sherlockian, Whovian etc. 14 jan, 2011 19:45 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Det vore coolt att ha en fenix. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 19:54 |
|
Soz
Elev |
Sant
Du vill jätte gärna veta hur det ser ut i Hufflefpuffs elevhem? Sherlockian, Whovian etc. 14 jan, 2011 19:58 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt.
Du tycker det är fint med sär skrivning (notera skämtet). "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 20:13 |
|
ikka
Elev |
Falskt. Ungefär det fulaste som finns.
Du vill hellre ha en fenix än en hippogriff? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
14 jan, 2011 20:24 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du tycker att uppgifterna i Turneringen var rätt pjåkiga. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 20:38 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Falskt. Jag själv är inte säker på att jag skulle klara uppgifterna.
Du tycker att man borde ha få sett vilierna i fjärde filmen? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 14 jan, 2011 21:47 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt; det var inte så viktigt för min del.
Du tror att tältet i GoB, samt DH inklusive Hermiones väska i DH är lite av en fjärde dimension. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 21:56 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant
Du är för trött för att komma på någon mer fråga? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 14 jan, 2011 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen