D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
"Nej absolut inte, Jag tänker inte lämna dig!" Sa jag bestämt "jag kan döda jättar även om jag bär dig".
30 sep, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Och jag kan också döda jättar. *kollar menande påen lång pinne.
30 sep, 2015 19:39 |
|
Shadow of hope
Elev |
30 sep, 2015 19:44 |
|
Borttagen
|
uhmm, svarar jag. det funkar som käpp också. jag ler svagt.
30 sep, 2015 19:54 |
|
Shadow of hope
Elev |
30 sep, 2015 19:57 |
|
Borttagen
|
tack, säger jag och ler.
30 sep, 2015 20:00 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag nickar tillbaks, "fast nästa krig så ska du inte vara med i fältet!" Säger jag till henne mjukt.
30 sep, 2015 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag ler mot honom.
-Jag är med om du är med. 30 sep, 2015 20:32 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Jag är med" sa jag med ett djupt andetag. Innan jag log ett litet leende tillbaks och muttrade "jag kommer få så mycke tjäl av farbror Lorcan".
30 sep, 2015 20:36 |
|
Borttagen
|
Men om du är med får jag skäll av Lysander, sa jag retsamt och log elakt mot Joe
30 sep, 2015 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen