Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"un okej men det förklarar fortfarande inte vad du är för något" sa Ciefie surt.
17 sep, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
" Ja du min far brändes till döds nu kanske det ringer i klockan " sa Jordan och log han skulle säker få höra flickan säga hans namn.
17 sep, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
"Har aldrig hört talas om " sa Ciefie & såg mot Jordan en aning förvirrat
17 sep, 2015 18:41
|
|
Borttagen
|
" Hm ni verkar inte lära er något på er planet " sa Jordan irriterat han såg på henne.
17 sep, 2015 18:42
|
|
Borttagen
|
"jo då vi lär oss saker som är viktiga för oss" sa Ciefie
17 sep, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
" Så historia är inte viktigt alltså " sa Jordan till och med Iwie kände till den.
17 sep, 2015 18:46
|
|
Borttagen
|
"inte det minsta. Vi Splixsoner ser bara framåt" sa Ciefie en aning irriterat.
17 sep, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
" Hm konstiga Splixson " sa Iwie som hade fått lära sig en massa saker om förr i tiden.
17 sep, 2015 18:49
|
|
Borttagen
|
"föresten vad vill ni mig?"frågade Ciefie en aning nyfiket.
17 sep, 2015 18:49
|
|
Borttagen
|
" Jag vill bara att Flair börja lyda mig igen som hon ska göra annars så blir det inge kul för dig " sa Jordan. Iwie såg bara tyst på Ciefie.
17 sep, 2015 18:51
|
Du får inte svara på den här tråden.