ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Mig och Joey och Jenn också?” Frågade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 21 aug, 2015 06:54 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Jag tror inte det. Men Kayla och Will." 21 aug, 2015 06:57 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag ser på Gwen. "Faan, heller! Inte en changs! Om de såsom tar oss till azkaban, då jävlar!" Go Fuck yourself you damn cereal 21 aug, 2015 12:51 |
|
Borttagen
|
Will
"Nej, det är därför jag stack från sjukhuset!" Sade jag. 21 aug, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Vänta lite jag hänger inte med: Vad har hänt? Jag är förrvirrad", sa jag och hoppades att dem inte skulle hata mig. 21 aug, 2015 17:14 |
|
Borttagen
|
Will
"När jag var på sjukhuset ville de förhöra mig!" Sade jag till Jenn. 21 aug, 2015 17:15 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Men, va? Ni var ju bara på sjukhuset vad kunde noga gjort?" Frågar kag. 21 aug, 2015 17:20 |
|
Borttagen
|
Will
"De trodde inte att vi hade mördat dem, men de förhör alla familjemedlemmar." Sade jag till Gwen. 21 aug, 2015 17:22 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag nickar och försöker föreställa mig hur det känns. Men det går inte, som vanligt. Så jävla kall är jag. 21 aug, 2015 17:42 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Oh My Rowling var dem släckt till er? Jag är ledsen men jag trode det inte var kopplat till er på något sätt..." Jag vart avbruten. 21 aug, 2015 17:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen