Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag kramade om Azia som snyftade hejdlöst. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 11:24 |
|
True Potterhead
Elev |
Azia
Jag klarade inte det här. Jag fixade det inte, helt enkelt. Det fanns liksom ett stort hål inom mig som pappa hade lämnat. Nu fanns det bara en kista med jord kvar. Visserligen en kista som var översållad av vackra blommor, men ändå. Pappa var borta, död. Och ingenting kunde ge oss honom tillbaka.
12 aug, 2015 11:27 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag försökte gråta. Jag ansträngde mig. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 11:28 |
|
smörbyttan
Elev |
När jag kom in i kyrkan gick jag myrsteg. Jag ville inte komma fram till platsen där vi skulle veta att pappa var död, på riktigt
12 aug, 2015 11:32 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag var mitt uppe i tankarna på att börja gråta när jag plötsligt kom på ett minne med papåpa. Han gungade mig vid gungan nere vid sjön. Det gick upp för mig att det aldrig skulle hända igen. Tårar fyllde mina ögon. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 11:49 |
|
Borttagen
|
Priim
Jag kollade på kistan. Pappa var borta. Borta. För all tid. 12 aug, 2015 12:49 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag tittade på alla i familjen. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 14:23 |
|
Borttagen
|
Priim
Jag grät 12 aug, 2015 15:36 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Vad skulle vi bli utan honom? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 16:10 |
|
smörbyttan
Elev |
Tink
Jag satte mig längst bak i kyrkan. ingen såg mig, jag lyssnade inte på prästen jag kröp ned på golvet. Ville bara vara ifred inte se några fler gråtande människor. Jag hade inget att se upp till längre. Förutom att pappa skulle leva igen
12 aug, 2015 20:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen