Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Du ska inte gå någon stans, skrek jag.
29 mar, 2014 12:40
|
|
Borttagen
|
"Nähä" sa jag. "Vad ska jag göra då?"
29 mar, 2014 12:40
|
|
Borttagen
|
- Du ska bli frisk, skrek jag argt.
29 mar, 2014 12:42
|
|
Borttagen
|
"Okej" sa jag. "Men det är tråkigt."
29 mar, 2014 12:44
|
|
Borttagen
|
- Och varför skulle jag bry mig? frågade jag argt.
29 mar, 2014 12:46
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 12:46
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på runt.
- Vi kommer aldrig komma här ifrån, sa jag argt.
29 mar, 2014 12:47
|
|
Borttagen
|
Jag stönade. Orkade inte säga ett enda ord mer. Jag sjönk ihop och somnade.
29 mar, 2014 12:58
|
|
Borttagen
|
Jag började gråta för att vi skulle bli fast här.
29 mar, 2014 12:59
|
|
Borttagen
|
Jag drömde något underligt. Min fosterfar och jag stod på en klippa. Han vrålade och skrek och sen väcktes jag av att Julia skrek.
29 mar, 2014 15:41
|
Du får inte svara på den här tråden.