Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stora vildmarken

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

1 2 3 ... 64 65 66 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Du ska inte gå någon stans, skrek jag.

29 mar, 2014 12:40

Borttagen

Avatar


"Nähä" sa jag. "Vad ska jag göra då?"

29 mar, 2014 12:40

Borttagen

Avatar


- Du ska bli frisk, skrek jag argt.

29 mar, 2014 12:42

Borttagen

Avatar


"Okej" sa jag. "Men det är tråkigt."

29 mar, 2014 12:44

Borttagen

Avatar


- Och varför skulle jag bry mig? frågade jag argt.

29 mar, 2014 12:46

Borttagen

Avatar


"Vet inte" sa jag.

29 mar, 2014 12:46

Borttagen

Avatar


Jag kollade på runt.
- Vi kommer aldrig komma här ifrån, sa jag argt.

29 mar, 2014 12:47

Borttagen

Avatar


Jag stönade. Orkade inte säga ett enda ord mer. Jag sjönk ihop och somnade.

29 mar, 2014 12:58

Borttagen

Avatar


Jag började gråta för att vi skulle bli fast här.

29 mar, 2014 12:59

Borttagen

Avatar


Jag drömde något underligt. Min fosterfar och jag stod på en klippa. Han vrålade och skrek och sen väcktes jag av att Julia skrek.

29 mar, 2014 15:41

1 2 3 ... 64 65 66 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

Du får inte svara på den här tråden.