Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Diego öppnade ögonen och stönade högt.
2 nov, 2013 12:50
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig i sängen och bytte om till ett par mjukisshorts och en grå mysig hoodie eftersom jag bara skulle vara inne idag. Sen drog jag en borste genom håret och flätade upp luggen i en inbakad fläta. Sen gick jag ner till dom andra.
2 nov, 2013 12:53
|
|
Borttagen
|
-Will-
"Hej sömntuta." sa jag och log när jag hörde att hon kom ner.
2 nov, 2013 12:54
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen mot honom och satte mig mellan honom och Dean som satt en bit ifrån.
2 nov, 2013 12:57
|
|
Borttagen
|
Jag pussade henne på munnen.
-Diego-
Jag hatade att alla tyckte synd om mig, men jag hade så ont just nu så det var väl egentligen bara skönt...
Fast Wee verkade ju hantera mig som en bomb.
2 nov, 2013 12:59
|
|
Borttagen
|
Jag log mot honom.
"Vad ska vi göra idag då?"
2 nov, 2013 13:01
|
|
Borttagen
|
"Vas vill du göra? Jag tror att alla bara vill ta det lugnt efter striden igår."
2 nov, 2013 13:03
|
|
Borttagen
|
"Mm..."
Muttrade jag.
Jag ville ju göra något.
2 nov, 2013 13:10
|
|
Borttagen
|
"Men om du vill kan vi väl åka till badhuset?"
(Ska vi göra det?  )
2 nov, 2013 13:14
|
|
Borttagen
|
"Nej det går bra"
Mumlade jag och reste mig och gick ut i köket. Ur frysen tog jag ut ett paket med färdiggjorda plättar. Jag tog ut sex stycken och la på en plåt som jag sen stoppade in i ugnen.
Medan jag satt och väntade på köksbänken kom Dean in i köket. Jag såg lite blygt på honom.
2 nov, 2013 13:20
|
Du får inte svara på den här tråden.