Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
- Nej, aldrig i livet. Säger jag och lägger håret över axlarna.
10 nov, 2013 12:22
|
|
Borttagen
|
"Varför inte?" skrattar jag.
10 nov, 2013 12:22
|
|
Borttagen
|
- Jag vill ha mitt hår. Säger jag och ler.
10 nov, 2013 12:24
|
|
Borttagen
|
"Varför? Det är väl bara jobbigt och ta hand om?"
10 nov, 2013 12:24
|
|
Borttagen
|
10 nov, 2013 12:29
|
|
Borttagen
|
"Det verkar det" säger jag och rycker på axlarna.
10 nov, 2013 12:30
|
|
Borttagen
|
Jag ler och går upp till mitt rum
10 nov, 2013 12:33
|
|
Borttagen
|
Jag följer efter. Jag kollar ut genom fönstret och seg att snön lagt sig över Zayns blod.
Om jag känner Zayn rätt, har han sms:at alla i hans kontaktlista om det som hände.
10 nov, 2013 12:36
|
|
Borttagen
|
Jag lade min dagbok som var på sängen under dynan. Jag suckade och satte mig på sängen.
10 nov, 2013 12:40
|
|
Borttagen
|
Jag härmar Cassandras suck och ler.
10 nov, 2013 12:48
|
Du får inte svara på den här tråden.