Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
1 okt, 2013 21:15
|
|
Borttagen
|
"Ska vi hitta på något?"
Frågade jag men ville själv helst vara kvar här och bara vara.
1 okt, 2013 21:19
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte." Sa jag och log.
2 okt, 2013 08:24
|
|
Borttagen
|
Jag log ett litet och kort leende tillbaka.
2 okt, 2013 16:58
|
|
Borttagen
|
2 okt, 2013 18:03
|
|
Borttagen
|
"Vara med dig"
Mumlade jag.
2 okt, 2013 18:08
|
|
Borttagen
|
Jag log igen och kastade lite med håret.
3 okt, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
Hennes doft gjorde mig nästan vimmelkantig när den nådde mig.
3 okt, 2013 18:16
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde en fläta av håret.
3 okt, 2013 18:19
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ut genom hennes fönster med ett litet leende spelande på mina läppar.
3 okt, 2013 18:22
|
Du får inte svara på den här tråden.