(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag blundade lätt.
11 sep, 2013 10:29 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ska vi åka då?"
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 10:40 |
|
Borttagen
|
- Ja, mumlar jag.
11 sep, 2013 10:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag reser mig upp. "Kom då"
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 11:01 |
|
Borttagen
|
Erik och jag gick mot dörren.
11 sep, 2013 11:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick ut först och såg en kille utanför
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 12:16 |
|
Borttagen
|
...
11 sep, 2013 12:35 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ursäkta, känner jag dig?" Frågade jag när han log mot mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 14:41 |
|
Borttagen
|
- Åh...Jhon! utbrast jag förvirrat. Jhon såg leende på mig, men blängde hatiskt mot Erik när han dök upp i dörröppningen.
- Vem är det? frågade han kyligt och nickade nonchalant mot Erik. 11 sep, 2013 14:44 |
|
Queen Boo
Elev |
James kom också ut. "Det är våran... lärare" sa jag tvekande. Våra märken syntes. ..
jag är jättecoolig älska mig plz 11 sep, 2013 15:28 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen