Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LotR (Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

1 2 3 ... 64 65 66 ... 85 86 87
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


"Varför skyddar du den så då?" säger hon och det är först när hon får ringen om sin hals hon åter lugnar sig.
"Förlåt" mumlar hon och tar sig åt huvudet, hon visste hur svag och lättpåverkad hon var av ringen och ändå blev det såhär.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 okt, 2013 23:38

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Det är dig jag skyddar, Keya. Den påverkar dig starkt", försvarade han sig med och rättade till skjortkragen.

Hola, Mishamigos!

24 okt, 2013 23:46

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya nickade då hon visste att det var sant.
"Jag vet men vill inte att du ska bli det med." sa hon och lutade sig tungt mot väggen. Ringen gav sig på den svagaste först och hon var svag psykiskt om än inte fysiskt. Hon verkade må bättre nu då hon hade ringen om man nu kunde må bra av något som nästan styrde en.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 okt, 2013 23:54

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Hur som helst", fortsatte Banner och harklade sig. "Vi bör ge oss av nu."

Hola, Mishamigos!

25 okt, 2013 12:11

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya nickade och kom raskt upp på fötter samtidigt som hon packade det sista och satte sig upp på hästen. De skulle förstöra ringen, men ville hon det?

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

25 okt, 2013 19:49

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Banner spände fast packningen på hästen igen och satte sig upp. Han sträckte på sig.
"Och nu då?"

Hola, Mishamigos!

25 okt, 2013 23:19

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya såg på berget de lämnat och såg på grottan, sedan såg hon på slätten framför dem. "Framåt gissar jag." sa hon trött och satte iväg.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 okt, 2013 17:57

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han instämde. "Förstås, det är klokast. Dumt gjort av mig att inte se den möjligheten." Banner följde Keyas spår.

Hola, Mishamigos!

28 okt, 2013 18:30

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya uppfattade inte ens ironin från honom utan bara nickade. "Ja, det borde du fattat." sa hon men tyckte inte så medveten om något.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 okt, 2013 18:32

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Banner sade inget på ett bra tag. "Keya? Angående gårdagen" Han harklade sig.

Hola, Mishamigos!

28 okt, 2013 18:44

1 2 3 ... 64 65 66 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

Du får inte svara på den här tråden.