Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Valde du inte att ta polyjuice-elexir?" Sa jag
8 aug, 2013 19:06
|
|
Borttagen
|
Nej det var förtrollningen
8 aug, 2013 19:06
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 19:09
|
|
Borttagen
|
" jag älskar dig" sa jag och hånglade en lång stund med Kelly "JAG är inte sexsjuk, KILLEN SOM FÖRHÄXADE MIG är sexsjuk
8 aug, 2013 19:14
|
|
Borttagen
|
" Jag märkte det " Sa jag
8 aug, 2013 19:16
|
|
Borttagen
|
Jag fnissade och tog av mig tröjan
8 aug, 2013 19:17
|
|
Borttagen
|
" Vi måste leta reda på Lilja " Sa jag
8 aug, 2013 19:19
|
|
Borttagen
|
Ok" " berätta om förbannelsen" sa jag
8 aug, 2013 19:22
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 19:23
|
|
Borttagen
|
Jag grät.Luke ignorerade mig.
Jag gick förbi Luke och upp till tornet igen.Den här gången skulle jag hoppa. Inget kunde stoppa mig.
8 aug, 2013 19:54
|
Du får inte svara på den här tråden.