Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 64 65 66 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Valde du inte att ta polyjuice-elexir?" Sa jag

8 aug, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


Nej det var förtrollningen

8 aug, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


Jag nickade

8 aug, 2013 19:09

Borttagen

Avatar


" jag älskar dig" sa jag och hånglade en lång stund med Kelly "JAG är inte sexsjuk, KILLEN SOM FÖRHÄXADE MIG är sexsjuk

8 aug, 2013 19:14

Borttagen

Avatar


" Jag märkte det " Sa jag

8 aug, 2013 19:16

Borttagen

Avatar


Jag fnissade och tog av mig tröjan

8 aug, 2013 19:17

Borttagen

Avatar


" Vi måste leta reda på Lilja " Sa jag

8 aug, 2013 19:19

Borttagen

Avatar


Ok" " berätta om förbannelsen" sa jag

8 aug, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


" Và?!"

8 aug, 2013 19:23

Borttagen

Avatar


Jag grät.Luke ignorerade mig.

Jag gick förbi Luke och upp till tornet igen.Den här gången skulle jag hoppa. Inget kunde stoppa mig.

8 aug, 2013 19:54

1 2 3 ... 64 65 66 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.