Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan rycker till och ser sig omkring innan han ser mot dörren. "Hon..jävla Betazoid." mumlar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 6 jun, 2013 23:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra går in till sig, varför hade hon gjort det? Ja, varför? Hon visste inte, eller jo det gjorde hon, hon suckar och sätter sig på sängen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jun, 2013 23:15 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan suckar och ställer sig upp innan han snabbt går till hennes hytt. Jag han tänkte säga det till henne, efter flera månader så borde han väl kunna säga det, han är inte något ynkrygg.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 6 jun, 2013 23:18 |
|
Vildvittra
Elev |
"Helvete." mumlar hon och sparkar till bordet med enda resultatet, en öm tå. "Fan." mumlar hon, varför, varför hade hon gjort det?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jun, 2013 23:20 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan stannar vid hennes dörr och ser på den ett tag, som han försöker att samla sitt mod.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 6 jun, 2013 23:20 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ger upp och drar av sig kläderna så hon kunde sova i underkläderna och går till badrummet för att borsta tänderna.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jun, 2013 23:23 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan tycker på knappen och väntar på att hon ska svara och släppa in honom, om hon ens gör det.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 6 jun, 2013 23:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon hör hur någon vill komma in och borstar tänderna klart. Med utslaget hur, endast i underkläder och utan smink svarar hon, "Ja?" frågar hon frågande, vem kunde vilja besöka henne nu, så sent?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jun, 2013 11:12 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan håller andan ett tag innan han svarar. "Det är jag, får jag komma in?" frågar han lite osäkert.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 7 jun, 2013 11:13 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo, kom du." säger hon med lugn röst fast hon inte ens känner sig lugn och släpper in honom i sin hytt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jun, 2013 11:15 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen