The Marauders - Always and forever [SV]
Forum > Fanfiction > The Marauders - Always and forever [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Nu sitter jag och gråter. Så otroligt jättebra lch jag avskyr verkligen Peter.
Awesome som alltid, älskar det Once a MADling, always a MADling 31 okt, 2012 11:58 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag är bra på att läsa awsome noveller snabbt Oj vad snabbt du läste, men tack!! [Snape-ton] Jag behöver inte säga något till Smajli, mina läsare har sagt det mesta så jag behöver inte tillägga något. 31 okt, 2012 12:07 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
31 okt, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
Amazing! ♥
31 okt, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Åh, vad bra! ♥
Dock lite svårt med två kompisar en meter bort som lyssnar på musik 31 okt, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Haha ni kan få detta sålänge för det är typ två meningar;
Kapitel 45 En brilliant idé Januari 1995 Sirius slog plötsligt av en idé. Sinnessjuk, riskfylld, men brilliant. Han krafsade ner några få ord på en lapp, fäste runt foten på den gråspräckliga ugglan som lämnat Harrys brev och skickade iväg den. Skriv datumet för nästa Hogsmeadeutflykt 31 okt, 2012 18:08 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: vilket awsome litet kapitel Haha ni kan få detta sålänge för det är typ två meningar; Kapitel 45 En brilliant idé Januari 1995 Sirius slog plötsligt av en idé. Sinnessjuk, riskfylld, men brilliant. Han krafsade ner några få ord på en lapp, fäste runt foten på den gråspräckliga ugglan som lämnat Harrys brev och skickade iväg den. Skriv datumet för nästa Hogsmeadeutflykt 31 okt, 2012 18:10 |
|
Wizzy
Elev |
Nu har jag läst igenom specialen, vissa av delarna har du ju som sagt haft med i din andra fanfiction, så även om de är bra så har jag ju redan läst dem
De andra nya delarna var bra, de var dock inte alls så sorgliga som jag förväntat mig. (Men ibland får man inte allt man önskar jag såg lite stavfel på något ställe men inget viktigt. Jag ser fram emot nästa del “There are all kinds of courage,' said Dumbledore, smiling. 'It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.” 31 okt, 2012 19:01 |
|
viktor
Elev |
Om en timme ska jag tända ett ljus
31 okt, 2012 19:02 |
|
Ginny!!!!
Elev |
31 okt, 2012 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen