Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 64 65 66 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


OMG visa bild visa bild nuuuu OMG OMG OMG mer pliz!

PLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZ

11 okt, 2012 19:52

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMG visa bild visa bild nuuuu OMG OMG OMG mer pliz!

PLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZ

Hihi Ni får vänta lite för jag ska skriva på min andra berättelse först.

11 okt, 2012 20:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
OMG visa bild visa bild nuuuu OMG OMG OMG mer pliz!

PLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZ

Hihi Ni får vänta lite för jag ska skriva på min andra berättelse först.


8c

11 okt, 2012 20:25

Hermia
Elev

Avatar


Som vanligt ett helt fantastiskt kapitel. Till att börja med tycker jag att du har gett berättelsen en perfekt spänning. Den är inte överdriven så att man knappt kan tänka på något annat och det är heller inte bara ett litet frö av spänning utan lagom och helt perfekt. Fortsätt så.
Du har även byggt upp Ginny bra som person. Hon är ledsen och känner sorg över Harry men hon beter sig även vuxet och tar itu med problemen och har insett att hon inte kan deppa ihop totalt utan måste kämpa eftersom hon vet att Harry skulle velat det.
Du är jätteduktig och har verkligen talang. Fortsätt så här som blir det jättebra.

Once a MADling, always a MADling

12 okt, 2012 20:26

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Hermia:
Som vanligt ett helt fantastiskt kapitel. Till att börja med tycker jag att du har gett berättelsen en perfekt spänning. Den är inte överdriven så att man knappt kan tänka på något annat och det är heller inte bara ett litet frö av spänning utan lagom och helt perfekt. Fortsätt så.
Du har även byggt upp Ginny bra som person. Hon är ledsen och känner sorg över Harry men hon beter sig även vuxet och tar itu med problemen och har insett att hon inte kan deppa ihop totalt utan måste kämpa eftersom hon vet att Harry skulle velat det.
Du är jätteduktig och har verkligen talang. Fortsätt så här som blir det jättebra.

För det första älskar jag din profilbild.

För det andra så är det en sådan sjukt fin kommentar - tack ♥

12 okt, 2012 20:33

Borttagen

Avatar


OMR, VAD BRA! Är inne på mobilen nu men skriver lite mer specifikt vad jag tyckte sen

12 okt, 2012 20:35

Hermia
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Hermia:
Som vanligt ett helt fantastiskt kapitel. Till att börja med tycker jag att du har gett berättelsen en perfekt spänning. Den är inte överdriven så att man knappt kan tänka på något annat och det är heller inte bara ett litet frö av spänning utan lagom och helt perfekt. Fortsätt så.
Du har även byggt upp Ginny bra som person. Hon är ledsen och känner sorg över Harry men hon beter sig även vuxet och tar itu med problemen och har insett att hon inte kan deppa ihop totalt utan måste kämpa eftersom hon vet att Harry skulle velat det.
Du är jätteduktig och har verkligen talang. Fortsätt så här som blir det jättebra.

För det första älskar jag din profilbild.

För det andra så är det en sådan sjukt fin kommentar - tack ♥

Kul att du gillade den eftersom jag inte brukar vara särskilt kreativ på fredagskvällar

Once a MADling, always a MADling

12 okt, 2012 20:50

Ginny4ever
Elev

Avatar


Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen! aaaaaaah my ROWLING I love it!!!!

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&amp;page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg

29 okt, 2012 17:23

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny4ever:
Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen! aaaaaaah my ROWLING I love it!!!!

Åhh, tack Verkligen. Jag blir glad.

29 okt, 2012 17:28

Ginny4ever
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny4ever:
Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen! aaaaaaah my ROWLING I love it!!!!

Åhh, tack Verkligen. Jag blir glad.
sitter här och läser om det där stycket om och om igen... DET ÄR FÖR GULLIGT!!!!

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&amp;page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg

29 okt, 2012 17:33

1 2 3 ... 64 65 66 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.