The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG visa bild visa bild nuuuu OMG OMG OMG mer pliz!
PLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZ 11 okt, 2012 19:52 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG visa bild visa bild nuuuu OMG OMG OMG mer pliz! PLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZ Hihi 11 okt, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: OMG visa bild visa bild nuuuu OMG OMG OMG mer pliz! PLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZPLZ Hihi 8c 11 okt, 2012 20:25 |
|
Hermia
Elev |
Som vanligt ett helt fantastiskt kapitel. Till att börja med tycker jag att du har gett berättelsen en perfekt spänning. Den är inte överdriven så att man knappt kan tänka på något annat och det är heller inte bara ett litet frö av spänning utan lagom och helt perfekt. Fortsätt så.
Du har även byggt upp Ginny bra som person. Hon är ledsen och känner sorg över Harry men hon beter sig även vuxet och tar itu med problemen och har insett att hon inte kan deppa ihop totalt utan måste kämpa eftersom hon vet att Harry skulle velat det. Du är jätteduktig och har verkligen talang. Fortsätt så här som blir det jättebra. Once a MADling, always a MADling 12 okt, 2012 20:26 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Hermia: Som vanligt ett helt fantastiskt kapitel. Till att börja med tycker jag att du har gett berättelsen en perfekt spänning. Den är inte överdriven så att man knappt kan tänka på något annat och det är heller inte bara ett litet frö av spänning utan lagom och helt perfekt. Fortsätt så. Du har även byggt upp Ginny bra som person. Hon är ledsen och känner sorg över Harry men hon beter sig även vuxet och tar itu med problemen och har insett att hon inte kan deppa ihop totalt utan måste kämpa eftersom hon vet att Harry skulle velat det. Du är jätteduktig och har verkligen talang. Fortsätt så här som blir det jättebra. För det första älskar jag din profilbild. För det andra så är det en sådan sjukt fin kommentar - tack ♥ 12 okt, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
OMR, VAD BRA! Är inne på mobilen nu men skriver lite mer specifikt vad jag tyckte sen
12 okt, 2012 20:35 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Hermia: Som vanligt ett helt fantastiskt kapitel. Till att börja med tycker jag att du har gett berättelsen en perfekt spänning. Den är inte överdriven så att man knappt kan tänka på något annat och det är heller inte bara ett litet frö av spänning utan lagom och helt perfekt. Fortsätt så. Du har även byggt upp Ginny bra som person. Hon är ledsen och känner sorg över Harry men hon beter sig även vuxet och tar itu med problemen och har insett att hon inte kan deppa ihop totalt utan måste kämpa eftersom hon vet att Harry skulle velat det. Du är jätteduktig och har verkligen talang. Fortsätt så här som blir det jättebra. För det första älskar jag din profilbild. För det andra så är det en sådan sjukt fin kommentar - tack ♥ Kul att du gillade den eftersom jag inte brukar vara särskilt kreativ på fredagskvällar Once a MADling, always a MADling 12 okt, 2012 20:50 |
|
Ginny4ever
Elev |
Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 29 okt, 2012 17:23 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen! Åhh, tack 29 okt, 2012 17:28 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Ginny00: sitter här och läser om det där stycket om och om igen... DET ÄR FÖR GULLIGT!!!! Skrivet av Ginny4ever: Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen! Åhh, tack http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 29 okt, 2012 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen