ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Hehehe lägg ned, jag är inte värd att vara idol .. hehe jag är eehm-.... jag x)
15 feb, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hehehe lägg ned, jag är inte värd att vara idol .. hehe jag är eehm-.... jag x) Så jag måste ta ner alla mina posters på dig från mina väggar? Okej... 15 feb, 2012 19:58 |
|
J-star Black
Elev |
Men det är ju typ det: du är du! Är dig själv och står för det!
(hehe, eller så är det bara att du är ett HPgeek, över 20, när alla mina kompisar säger att HPmanin kommer att gå över då ![]() ![]()
15 feb, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Haha den kommer aldrig att gå över oavsett hur gammal du blir xD Sitter och trycker Loreen - Euphoria , gees jag e rädd att jag måste kolla på mellofinalen bara för att hejja på den låten xDjag som i allämänhet nekat mello i år x)
15 feb, 2012 20:10 |
|
J-star Black
Elev |
Har inte heller sett mello, kommer nog förhoppningsvis att se finalen, men alla andra delar tänker jag inte se. Ser på gladiatorerna då
![]() ![]()
15 feb, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Har inte sett Mello heller, tycker att det är tråkigt xD
15 feb, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Gladiatorerna? xD Det har jag inte sett ett enda avsnitt av trots att Thor e så snygg .. xD
15 feb, 2012 20:17 |
|
J-star Black
Elev |
Thor? Toro är sååå het!
Hehe, jag och mamma snacka om det. Vad tycker du om att din lilla dotter tittar på killar? ![]() ![]()
15 feb, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Hehe njea jag vet inte vad jag ska säga om det... om han är stark, ärlig, trygg och ja... ser ut som en hunkad version utav mig så är det väl ok
15 feb, 2012 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen