myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är imorgon också men det är sista chansen. D:
5 feb, 2012 09:59 |
|
scarhead
Lärare |
5 feb, 2012 10:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är imorgon också men det är sista chansen. D: Skrivet av scarhead: men fan, kommer inte hinna imorgon .__. Jag kommer inte att hinna speech! 5 feb, 2012 10:24 |
|
Lills
Elev |
5 feb, 2012 11:01 |
|
Borttagen
|
The last day of beta (Day 14) will open at 7PM Eastern US time.
This is your LAST chance to get into the beta program. Good luck! 5 feb, 2012 18:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 5 kl. 18:55
|
|
cirklar
Elev |
Verkar vara många som är förvirrade angående när sista dagen för att få en beta plats är. Men det verkar som att sista dagen är idag/inatt!
Så här står det på myHogwarts facebook/twitter: "The last day of #myHogwarts beta (Day 14) opens today at 7PM Eastern US time. This is the LAST chance for beta access. Good luck" Alltså klockan 01:00 inatt!
5 feb, 2012 18:50 |
|
Prue
Elev |
^Runt halv ett inatt tror jag, va?
5 feb, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Jaa, haha råkade räkna som att det var 12:55 am nu, men det är ju pm.
Funderar på att sova en stund och sätta klockan på typ 5 i 1 och försöka komma in och sedan gå och sova igen... 5 feb, 2012 18:55 |
|
moii
Elev |
Åh... Gah... Måste komma in ju ! D:
Men mååste sova också ! D: Kanske ställer klockan, haha, vilka är med o hjälper till med frågan isf? (För de vart väl en fråga va? o: ) ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 5 feb, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Åh... får nog ställa klockan... Orkar inte vänta tills i sommar!
5 feb, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen