vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Borde köpa dagens, först och främst borde jag lkanske spela snape några gånger :3
speech! 14 apr, 2012 08:14 |
|
Borttagen
|
Papaya
57% tycker om den här smaken! Kanel 87% tycker om den här smaken! Päron 87% tycker om den här smaken! Vit Choklad 87% tycker om den här smaken! Ost 74% tycker om den här smaken! 14 apr, 2012 10:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^PÄRON!!!!!!!!!!!!!!!!♥
speech! 14 apr, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Har inte tagit dem idag!
14 apr, 2012 11:43 |
|
Boba
Elev |
Kåldolme
24% tycker om den här smaken! Mört 24% tycker om den här smaken! Oregano 62% tycker om den här smaken! Hostmedicin 31% tycker om den här smaken! Kåldolme 24% tycker om den här smaken! 14 apr, 2012 12:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
köper intee ;P
speech! 15 apr, 2012 06:16 |
|
EmahS
Elev |
Ehm, alltså varför skriver med i en tråd om vilka bönor man fick att man inte köpt några?... >.< Känns lite som att öka i inlägg bara.
Jag fick: Polyjuice Jordgubbsglass Konjak Kaka Drake
15 apr, 2012 07:55 |
|
Knizzlare
Elev |
Daim
95% tycker om den här smaken! Leverpastej D: 45% tycker om den här smaken! Regn 77% tycker om den här smaken! Pannkaka 95% tycker om den här smaken! Klister 12% tycker om den här smaken! ![]()
16 apr, 2012 00:11 |
|
scraat
Elev |
Voldemort var ganska gott...
16 apr, 2012 00:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
en av dem jag fick som jag minns var jordgubbe, gott :'3
speech! 16 apr, 2012 06:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen