Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ska nog på öppet hus på lördag (på ett gymnasium).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 nov, 2011 15:12 |
|
Borttagen
|
Nu fick jag ett nostalgi-ryck typ, blev så himla sugen på att logga in på Habbo och se om det har förändrats något..
Någon som är på? XD 18 nov, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
Haha, I'M IN!!
18 nov, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
Fast jag kan inte skapa ett habbo-konto och jag kommer inte in på mitt -.-'
18 nov, 2011 16:02 |
|
Borttagen
|
damit
Jag har besökt Hh ganska mycket i perioder och är fortfarande inne då och då så har ändå sett det mesta nya xD 18 nov, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
ELLER JO, JAG KOM IN
18 nov, 2011 16:06 |
|
Borttagen
|
YAY!!
Name? 18 nov, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
Jag heter typ.. All-for-love
(Liksom, jag skapade namnet under min E.M.D. period, så ja XD) 18 nov, 2011 16:08 |
|
luckyBella
Elev |
^ ^ ^ ^De har gjort hogwarts på habbo, inte de bästa personerna där då men det är roligt att rolla då och då
18 nov, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
^ Jag var inne i "Hogwarts" ganska mycket förut, minns att jag tyckte jätte mycket om Prof. Trelawney XD
18 nov, 2011 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen