@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
VI VANN OS-GULD!!!!!
Everything is Dramione and nothing hurts. 5 aug, 2012 14:41 |
|
Tuggrus
Elev |
OMG SKA NOG GÖRA SIMS 3 HUNGER GAMES I KVÄLL... ÅH VAD KUL, FATTA ÅH GÖRA 24 STYCKEN SIMMAR OCH PLACERA DE PÅ EN STOR TOMT.. MED BARA LITE FRUKT OCH EN POOL OCH MASSA TRÄD OCH SÅ SKA ALLA DÖ.. JAAAAAAAAAAAA VAD ROLIGT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Fast får göra med vuxna människor.. haha XD MUMS! 5 aug, 2012 14:42 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LolFeelings: Nyköping. Oh, ska börja i Uppsala :3 Celebikai: Fast sen beror det väl på vilken linje man vill gå på gymnasiet? Ska också börja i Uppsala Vilken klass? Everything is Dramione and nothing hurts. 5 aug, 2012 14:46 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LolFeelings: Nyköping. Oh, ska börja i Uppsala :3 Celebikai: Fast sen beror det väl på vilken linje man vill gå på gymnasiet? Ska också börja i Uppsala Vilken klass? OMG YAAAAAAAAAAAY, JUST STAND THERE BECAUSE I'M GONNA HUG YOU! 6an, like a boss.. :3 MUMS! 5 aug, 2012 14:47 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LolFeelings: Nyköping. Oh, ska börja i Uppsala :3 Celebikai: Fast sen beror det väl på vilken linje man vill gå på gymnasiet? Ska också börja i Uppsala Vilken klass? OMG YAAAAAAAAAAAY, JUST STAND THERE BECAUSE I'M GONNA HUG YOU! 6an, like a boss.. :3 YAY! Jag med ♥♥♥! Everything is Dramione and nothing hurts. 5 aug, 2012 14:49 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja: OMG SKOJAR DU? JAG KOMMER DÖ.. JAG KÄNDE PÅ MIG ATT NÅGON SOM GILLADE HP SKULLE BÖRJA SAMTIDIGT SOM JAG.. Jag har Union Jack klänning på mig då utifall vi skulle hamna i samma basgrupp :3
MUMS! 5 aug, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och om ni inte gör det nu kommer jag och hemsöker er på natten, jag lovar.Skrivet av Borttagen: NUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hörni, joina "Mugglis-Dance"!!! Länk:http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22507&page=1#p1311318 5 aug, 2012 14:53 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och om ni inte gör det nu kommer jag och hemsöker er på natten, jag lovar.Skrivet av Borttagen: NUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hörni, joina "Mugglis-Dance"!!! Länk:http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22507&page=1#p1311318 Jag kan inte dansa.. Nej nu kom jag och tänka på en låt från HSM.. "I DON'T DANCE, I KNOW YOU CAN, NOT A CHANCE, NO, IF I COULD DANCE WELL YOU COULD DO THAT.. BUT I DON'T DANCE" MUMS! 5 aug, 2012 14:54 |
|
Freja
Elev |
Bra, då känner jag igen dig
Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus! Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas! Sitter här och dör Everything is Dramione and nothing hurts. 5 aug, 2012 14:55
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 5 kl. 15:00
|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Bra, då känner jag igen dig .D Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus! Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas! Sitter här och dör Jag kommer bah: "OMG ÄR DET DU SOM ÄR FREJA.. OCH ÄR DET JAG SOM ÄR TUGGRUS?" Vi får typ ta varandras mobilnummer innan, haha XD MUMS! 5 aug, 2012 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen