Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6498 6499 6500 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Freja
Elev

Avatar

+1


VI VANN OS-GULD!!!!!

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 aug, 2012 14:41

Tuggrus
Elev

Avatar


OMG SKA NOG GÖRA SIMS 3 HUNGER GAMES I KVÄLL... ÅH VAD KUL, FATTA ÅH GÖRA 24 STYCKEN SIMMAR OCH PLACERA DE PÅ EN STOR TOMT.. MED BARA LITE FRUKT OCH EN POOL OCH MASSA TRÄD OCH SÅ SKA ALLA DÖ.. JAAAAAAAAAAAA VAD ROLIGT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fast får göra med vuxna människor.. haha XD

MUMS!

5 aug, 2012 14:42

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Tuggrus:
LolFeelings: Vilken stad ska du börja i? O___o

Ska också börja där i höst.
Nyköping.

Oh, ska börja i Uppsala :3

Celebikai: Fast sen beror det väl på vilken linje man vill gå på gymnasiet?


Ska också börja i Uppsala
Vilken klass?

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 aug, 2012 14:46

Tuggrus
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Tuggrus:
LolFeelings: Vilken stad ska du börja i? O___o

Ska också börja där i höst.
Nyköping.

Oh, ska börja i Uppsala :3

Celebikai: Fast sen beror det väl på vilken linje man vill gå på gymnasiet?


Ska också börja i Uppsala
Vilken klass?


OMG YAAAAAAAAAAAY, JUST STAND THERE BECAUSE I'M GONNA HUG YOU!

6an, like a boss.. :3

MUMS!

5 aug, 2012 14:47

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Tuggrus:
LolFeelings: Vilken stad ska du börja i? O___o

Ska också börja där i höst.
Nyköping.

Oh, ska börja i Uppsala :3

Celebikai: Fast sen beror det väl på vilken linje man vill gå på gymnasiet?


Ska också börja i Uppsala
Vilken klass?


OMG YAAAAAAAAAAAY, JUST STAND THERE BECAUSE I'M GONNA HUG YOU!

6an, like a boss.. :3


YAY!
Jag med ♥♥♥!

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 aug, 2012 14:49

Tuggrus
Elev

Avatar


Freja: OMG SKOJAR DU? JAG KOMMER DÖ.. JAG KÄNDE PÅ MIG ATT NÅGON SOM GILLADE HP SKULLE BÖRJA SAMTIDIGT SOM JAG.. Jag har Union Jack klänning på mig då utifall vi skulle hamna i samma basgrupp :3

MUMS!

5 aug, 2012 14:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hörni, joina "Mugglis-Dance"!!!
NUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och om ni inte gör det nu kommer jag och hemsöker er på natten, jag lovar.

Länk:http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22507&page=1#p1311318

5 aug, 2012 14:53

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hörni, joina "Mugglis-Dance"!!!
NUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och om ni inte gör det nu kommer jag och hemsöker er på natten, jag lovar.

Länk:http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22507&page=1#p1311318


Jag kan inte dansa..

Nej nu kom jag och tänka på en låt från HSM..

"I DON'T DANCE, I KNOW YOU CAN, NOT A CHANCE, NO, IF I COULD DANCE WELL YOU COULD DO THAT.. BUT I DON'T DANCE"

MUMS!

5 aug, 2012 14:54

Freja
Elev

Avatar


Bra, då känner jag igen dig
Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus!
Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas!
Sitter här och dör , yes, yes, yes!

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 aug, 2012 14:55

Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 5 kl. 15:00
Antal ändringar: 1

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Bra, då känner jag igen dig .D
Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus!
Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas!
Sitter här och dör , yes, yes, yes!

Jag kommer bah:

"OMG ÄR DET DU SOM ÄR FREJA.. OCH ÄR DET JAG SOM ÄR TUGGRUS?"

Vi får typ ta varandras mobilnummer innan, haha XD

MUMS!

5 aug, 2012 14:57

1 2 3 ... 6498 6499 6500 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.