@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tuggar tuggummi och hoppas att min bror och hans kompis märker att det är deras tur nu 0.o *Vill ha en egen dator*
5 aug, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Jag går i en kunskapsskola, men jag tycker inte riktigt om den. Lärarna är bra, men eleverna.. Fjortisar överallt.
5 aug, 2012 13:30 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag tycker Kunskapsskolan verkar bra.
_______________________ Ärligt talat nu... Jag kommer aldrig kunna spela minecraft som en normal person utan det här. Jag kan inte installera mods (hjälp mig?) och detta är det enda jag vill ha, jag kommer nog aldrig kunna spela minecraft på samma sätt igen, för jag kommer bara sakna detta mod EDIT: 6500 sidor.
5 aug, 2012 13:33 |
|
Tuggrus
Elev |
scarhead: Liksom
![]() MUMS! 5 aug, 2012 13:35 |
|
Kedjebrev
Elev |
5 aug, 2012 13:48 |
|
Tuggrus
Elev |
Lol älskar att vi har börjat prata om skolor :3
MUMS! 5 aug, 2012 14:23 |
|
Julle
Elev |
5 aug, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Hörni, joina "Mugglis-Dance"!!!
5 aug, 2012 14:27 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Nån som kan berätta vad det är man ska trycka in när man har skrivit fusk i sims 2. Om ni fatatr vad jag menar? Radbyte ;P Vet inte vad den heter faktiskt.. Menar du så man får upp rutan där man skriver in? Isf är det Ctrl, Shift, V Jag menar hur man får bort rutan och koderna aktiveras när man skrivit klart koderna C:
5 aug, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: NUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hörni, joina "Mugglis-Dance"!!! 5 aug, 2012 14:32 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen