@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Nyköping. Oh, ska börja i Uppsala :3 Celebikai: Fast sen beror det väl på vilken linje man vill gå på gymnasiet? MUMS! 5 aug, 2012 13:07 |
|
LolFeelings
Elev |
5 aug, 2012 13:09 |
|
scarhead
Lärare |
Jag ska byta skola om ett år tralalala
att byta skola efter att ha gått i samma skola i sju år (ett år år på förskolan + 1-6)... ehm. wow. 5 aug, 2012 13:10 |
|
Tuggrus
Elev |
scarhead: I min gamla skola skulle våran klass och paralellklassen slås ihop för att vi skulle "förberedas inför högstadiet"
Jag bah: LOL! BÖRJAR PÅ EN HÖGSTADIESKOLA NU ISTÄLLE, CHAO CHAO BITHUZ! MUMS! 5 aug, 2012 13:13 |
|
Celebikai
Elev |
Tuggrus: hon sa något om att man inte får ordentliga betyg alls där, men idk kommer inte ihåg allt tho. Fast jag vet knappt hur en sån skola är
![]()
5 aug, 2012 13:15 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Tuggrus: HAHAHAscarhead: I min gamla skola skulle våran klass och paralellklassen slås ihop för att vi skulle "förberedas inför högstadiet" Jag bah: LOL! BÖRJAR PÅ EN HÖGSTADIESKOLA NU ISTÄLLE, CHAO CHAO BITHUZ! jag ska fortsätta med min klass tills vår, sedan nästa höst börjar jag på högstadiet oh yez 5 aug, 2012 13:18 |
|
Tuggrus
Elev |
Celebikai: Kunskapsskolan Uppsalas niondeklassare hade bäst betyg av alla skolor i Uppsala, men det kanske är olika för olika städer.. I dunno :O
scarhead: ![]() Var har vi sett denna lustiga filur som är inringad? (ASSÅ JAG ÄR MINDBLOWN EFTER ATT JAG SÅG BILDEN, SORRY MEN ASSÅ) Okej det är säkert photoshoppat.. MÄN ÄNDÅ MUMS! 5 aug, 2012 13:20 |
|
Celebikai
Elev |
Verkar kul att börja på en kunskapskola tbh, men om jag börjar där måste jag åka buss varje dag mvh latmask
![]()
5 aug, 2012 13:25 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Celebikai: Verkar kul att börja på en kunskapskola tbh, men om jag börjar där måste jag åka buss varje dag mvh latmask Jag kommer behöva byta buss varje dag.. VARJE DAG!! Först tar jag en buss ner på stan och sen tar jag en buss från stan till skolan MvH Vet-inte-vem MUMS! 5 aug, 2012 13:26 |
|
scarhead
Lärare |
Tuggrus hsikrbhreikgnhOLFJEKRH
själv cyklar jag till skolan hehehe jag har inte så långt till min skola ändå. 5 aug, 2012 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen