@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hur tar man bort sin användare?
5 aug, 2012 10:02 |
|
PerfectFreak
Elev |
Nån som kan berätta vad det är man ska trycka in när man har skrivit fusk i sims 2. Om ni fatatr vad jag menar?
5 aug, 2012 10:14 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Nån som kan berätta vad det är man ska trycka in när man har skrivit fusk i sims 2. Om ni fatatr vad jag menar? Radbyte ;P Vet inte vad den heter faktiskt.. 5 aug, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Nån som kan berätta vad det är man ska trycka in när man har skrivit fusk i sims 2. Om ni fatatr vad jag menar? Radbyte ;P Vet inte vad den heter faktiskt.. Menar du så man får upp rutan där man skriver in? 5 aug, 2012 10:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Nån som kan berätta vad det är man ska trycka in när man har skrivit fusk i sims 2. Om ni fatatr vad jag menar? Radbyte ;P Vet inte vad den heter faktiskt.. Menar du så man får upp rutan där man skriver in? Isf är det Ctrl, Shift, V 5 aug, 2012 10:49 |
|
baramin
Elev |
Eh ah jag har börjat shippa Gandalf plus Aragorn. Konstigast hittills.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 aug, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Jag kanske ska åka till Tyskland och bo där en månad ♥
5 aug, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
Sitter i färjekön
5 aug, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
Jag vill bo i Stockholm
5 aug, 2012 11:26 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill bo i Stockholm JAG MED 5 aug, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen