@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 86? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 87 g.Är det bra? Skrivet av Borttagen: Någon som är intresserad av 27,3 liter drakblod? Vad kostar det? 84? 85? 2 maj, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hmmm...Okej.Men om ingen bjudr högre om tre minuter får du den okej?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 86? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 87 g.Är det bra? Skrivet av Borttagen: Någon som är intresserad av 27,3 liter drakblod? Vad kostar det? 84? 85? 2 maj, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
^
okej 2 maj, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
LeeGordan
Jag lägger upp nu.Håll koll på marknaden! 2 maj, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Säljer massvis av stora paket!
5 kort- 16g 10 kort- 32g 15 kort- 47g 20 kort- 62g 25 kort- 76g 30 kort- 91g 35 kort- 106g 40 kort- 121g 45 kort- 136g 50 kort- 150g 2 maj, 2012 17:41 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Säljer massvis av stora paket! 5 kort- 16g 10 kort- 32g 15 kort- 47g 20 kort- 62g 25 kort- 76g 30 kort- 91g 35 kort- 106g 40 kort- 121g 45 kort- 136g 50 kort- 150g Vill du sälja 5 Blaise och 5 Ernie?
2 maj, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Säljer massvis av stora paket! 5 kort- 16g 10 kort- 32g 15 kort- 47g 20 kort- 62g 25 kort- 76g 30 kort- 91g 35 kort- 106g 40 kort- 121g 45 kort- 136g 50 kort- 150g Vill du sälja 5 Blaise och 5 Ernie? Yep 4g styck 2 maj, 2012 17:55 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Säljer massvis av stora paket! 5 kort- 16g 10 kort- 32g 15 kort- 47g 20 kort- 62g 25 kort- 76g 30 kort- 91g 35 kort- 106g 40 kort- 121g 45 kort- 136g 50 kort- 150g Vill du sälja 5 Blaise och 5 Ernie? Yep 4g styck Men vänta nu.. "stora paket", vad menar du med det då? Står ju 32g för 10 stycken. Eller så har jag missuppfattat..?
2 maj, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
^
Men det där är ju random kort 2 maj, 2012 17:59 |
|
Sirius_Musta
Elev |
2 maj, 2012 18:00 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen