@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 aug, 2012 01:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trezzan: Jag har inte sovit på tre dagar Och jag är hungrig. C: Hur orkar du vara vaken? 5 aug, 2012 01:28 |
|
Dragonflies
Elev |
jag fick just 2 utmaningar på samma gång, jag känner mig poppis ^^
5 aug, 2012 01:29 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trezzan: Jag har inte sovit på tre dagar Och jag är hungrig. C: Hur orkar du vara vaken? Har ingen susning-aning, dator, cigg, mackor och dricka! Fast har inga cigg, men pengar. XD
5 aug, 2012 01:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Solkatten: Jag kan inte logga in på MSN :'( *** Inloggning med ******@hotmail.com är blockerad på grund av något av följande skäl: Någon har angett fel lösenord för många gånger. Om du registrerade detta konto via ett företag kanske du inte kan använda det ännu. Dafuq? Jag kan inte logga in jag heller, men jag måste typ uppdatera/installera något innan jag gör det. Sen ska ju hotmail läggas ner, så man blir nog tvungen att byta mailadress snart... Eller har jag missuppfattat allt? Nej! Varför ska det stängas ner? :'( Jag gillar hotmail. Vad ska man annars använda?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 aug, 2012 01:30 |
|
Borttagen
|
5 aug, 2012 01:30 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trezzan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trezzan: Jag har inte sovit på tre dagar Och jag är hungrig. C: Hur orkar du vara vaken? Har ingen susning-aning, dator, cigg, mackor och dricka! Fast har inga cigg, men pengar. XD Hahah, hur gammal är du? Haha dedu, Fyller femton om 18 dagar! Men röker gör jag inte på heltid, bara någon cigg då och då hehe. c:
5 aug, 2012 01:31 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar att vara på en hög level och då vinna över alla! Mohahah!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 aug, 2012 01:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trezzan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trezzan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trezzan: Jag har inte sovit på tre dagar Och jag är hungrig. C: Hur orkar du vara vaken? Har ingen susning-aning, dator, cigg, mackor och dricka! Fast har inga cigg, men pengar. XD Hahah, hur gammal är du? Haha dedu, Fyller femton om 18 dagar! Men röker gör jag inte på heltid, bara någon cigg då och då hehe. c: Hahah, det var ju tur 5 aug, 2012 01:33 |
|
Dragonflies
Elev |
Skrivet av Dragonflies: jag fick just 2 utmaningar på samma gång, jag känner mig poppis ^^ HOLY TOAST!!! Det hände igen! (Och det beror *inte* på att båda just vann över mig, och sen utmanar mig igen... :o) 5 aug, 2012 01:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen