@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ändrade precis min profilbild här på mugglis till en bild på mig(från språkresan). Uuuusch. Jag tror jag tar bort den snart. Men ska sova nu, så tar nog bort den imorgon. I don't even know why I changed it to a picture of me. Why? Ugh, I don't want to see myself. ._. Nej men lägg ner - gÅ och lägg dig. Du tänker nog inte riktigt klart. Du är super vacker Verkligen vacker är du! 5 aug, 2012 01:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vinner över Dragonflies jämt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 aug, 2012 01:20 |
|
Obliviate_
Elev |
Fick enbart weasleys som chokladgrodekort idag.
En Ron och Två Fred :O 5 aug, 2012 01:20 |
|
Borttagen
|
Nu ska vi duellera om och om igen! 5 aug, 2012 01:22 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kan inte logga in på MSN :'(
*** Inloggning med ******@hotmail.com är blockerad på grund av något av följande skäl: Någon har angett fel lösenord för många gånger. Om du registrerade detta konto via ett företag kanske du inte kan använda det ännu. Dafuq? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 aug, 2012 01:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag kan inte logga in på MSN :'( *** Inloggning med ******@hotmail.com är blockerad på grund av något av följande skäl: Någon har angett fel lösenord för många gånger. Om du registrerade detta konto via ett företag kanske du inte kan använda det ännu. Dafuq? Någon kanske har försökt logga in på din? 5 aug, 2012 01:25 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag kan inte logga in på MSN :'( *** Inloggning med ******@hotmail.com är blockerad på grund av något av följande skäl: Någon har angett fel lösenord för många gånger. Om du registrerade detta konto via ett företag kanske du inte kan använda det ännu. Dafuq? Jag kan inte logga in jag heller, men jag måste typ uppdatera/installera något innan jag gör det. Sen ska ju hotmail läggas ner, så man blir nog tvungen att byta mailadress snart... Eller har jag missuppfattat allt?
5 aug, 2012 01:25 |
|
Borttagen
|
Kan alla skicka dueller till mig!
5 aug, 2012 01:26 |
|
Dragonflies
Elev |
Men... men... jag är level 6 och du är level 15! D: 5 aug, 2012 01:27 |
|
Trezzan
Elev |
5 aug, 2012 01:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen