@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Voldy0000: Jag kommer snart att bli Admin på min favoritserver på Minecraft! Lååååååååång historia Vad är Admin? 4 aug, 2012 23:06 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Sebastian gjorde en ny grupp på skype och bjöd inte in mig :c Stackare (har inte skype men tror jag fattar. :s ♥ ) Fast alltså, det är bara för att han vill prata ifred med min kompis Lukas. Det är typ hans idol 0.o Jag personligen tycker att det är jobbigt när folk har sina vänner som idol -.-' :s Ja, Lukas är en av mina bästa vänner och sedan är sebastien en jävla datornörd. Gud va jobbigt -.-' ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Sebastian gjorde en ny grupp på skype och bjöd inte in mig :c Stackare (har inte skype men tror jag fattar. :s ♥ ) Fast alltså, det är bara för att han vill prata ifred med min kompis Lukas. Det är typ hans idol 0.o Jag personligen tycker att det är jobbigt när folk har sina vänner som idol -.-' :s Ja, Lukas är en av mina bästa vänner och sedan är sebastien en jävla datornörd. Gud va jobbigt -.-' Jo, sedan vill han int prata med mig ocså för att då pratar typ bar jag och Lukas ;3 4 aug, 2012 23:08 |
|
Solkatten
Elev |
Har 13 dueller på gång nu
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 23:09 |
|
Dracossister
Elev |
4 aug, 2012 23:09 |
|
Freja
Elev |
Jag är typ världens lataste person.
Sitter och äter körsbär, men orkar inte slänga kärnorna, så dem äter jag upp... Everything is Dramione and nothing hurts. 4 aug, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Hur kan du? 4 aug, 2012 23:10 |
|
Solkatten
Elev |
Om man har typ fem dueller (som exempel) och bjuder in typ 20st och de säger ja så går det "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 23:11 |
|
The Noble Lion
Elev |
4 aug, 2012 23:11 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Voldy0000: Jag kommer snart att bli Admin på min favoritserver på Minecraft! Lååååååååång historia Vad är Admin? Creative på survival server...svårt att förklara... Men man kan flyga och man har massa saker som ingen annan har... Det brukar kosta 185 dollar men en kille ska köpa det åt mig! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 4 aug, 2012 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen