@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Min mobil har 100% i batteri x) GOOOOOOOOOOOOOOOD 4 aug, 2012 22:54 |
|
Flismos
Elev |
Hihi a, laddaren sitter i för batteriet dör Jätte fort om man är inne på mugglis^^ ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Nu blev jag ledsen.
4 aug, 2012 22:56 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu blev jag ledsen. Vrf? :s </3 ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Sebastian gjorde en ny grupp på skype och bjöd inte in mig :c 4 aug, 2012 22:59 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sebastian gjorde en ny grupp på skype och bjöd inte in mig :c Stackare (har inte skype men tror jag fattar. :s ♥ ) ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Sebastian gjorde en ny grupp på skype och bjöd inte in mig :c Stackare (har inte skype men tror jag fattar. :s ♥ ) Fast alltså, det är bara för att han vill prata ifred med min kompis Lukas. Det är typ hans idol 0.o 4 aug, 2012 23:02 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Sebastian gjorde en ny grupp på skype och bjöd inte in mig :c Stackare (har inte skype men tror jag fattar. :s ♥ ) Fast alltså, det är bara för att han vill prata ifred med min kompis Lukas. Det är typ hans idol 0.o Jag personligen tycker att det är jobbigt när folk har sina vänner som idol -.-' :s ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Sebastian gjorde en ny grupp på skype och bjöd inte in mig :c Stackare (har inte skype men tror jag fattar. :s ♥ ) Fast alltså, det är bara för att han vill prata ifred med min kompis Lukas. Det är typ hans idol 0.o Jag personligen tycker att det är jobbigt när folk har sina vänner som idol -.-' :s Ja, Lukas är en av mina bästa vänner och sedan är sebastien en jävla datornörd. 4 aug, 2012 23:05 |
|
Voldy0000
Elev |
Jag kommer snart att bli Admin på min favoritserver på Minecraft!
Lååååååååång historia The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 4 aug, 2012 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen