@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag längtar efter att klockan ska bli 00.00
4 aug, 2012 22:27 |
|
Dracossister
Elev |
Skrivet av mine: Åh jag hittade en barndoms kompis som var på sama konfa som min kompis! High five för att hitta personer på fb!XD Hahah *High five* Skrivet av Borttagen: Har letat överallt efter en bekant, men hittar henne inte någonstans. :O Nee vad synd. Tror ändå att du kommer hitta henne nånstans ^^ http://flamelumos.blogspot.fi/ 4 aug, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Bellatrix du är så undrbart söt ♥ Hon är den dödsätare jag gillar mest xD Men också den jag hatar mest xD Hur går det här ihop? Frågainte mig! 4 aug, 2012 22:32 |
|
Dragonflies
Elev |
Jag är så jeeeekla galen på att jag bara behöver två pers till till mitt mugglisgame, sen kan jag börja skriva. Det bara kryyyyper i mina fingrar att få börja, men ingen anmäler siig! :O
4 aug, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
-nu blev jag törstig
4 aug, 2012 22:34 |
|
Dracossister
Elev |
4 aug, 2012 22:35 |
|
Solkatten
Elev |
Har 10 dueller på gång nu!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Jag palla rinte hämta vatten xD 4 aug, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracossister: Man får hoppas. Skrivet av mine: Åh jag hittade en barndoms kompis som var på sama konfa som min kompis! High five för att hitta personer på fb!XD Hahah *High five* Skrivet av Borttagen: Har letat överallt efter en bekant, men hittar henne inte någonstans. :O Nee vad synd. Tror ändå att du kommer hitta henne nånstans ^^ 4 aug, 2012 22:36 |
|
Dragonflies
Elev |
Sen så har jag just bytt profilbild till en mer färggrann. Det ser rätt flummigt ut när Solkatten tänder eld på mig
4 aug, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen