@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
I'M FINALLY BACK!
Och eeh, om ingen har märkt att jag har varit borta så eeh ja, då är det väl synd om mig..
4 aug, 2012 20:24 |
|
scarhead
Lärare |
visste ni att si_tonks är så lat att hon orkar inte hämta fjärrkontrollen
så istället ropar hon på sin syster edit - nu ringer hon henne really, Siri really 4 aug, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
4 aug, 2012 20:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: och hennes andra syster gick och hämtade godis åt henneSkrivet av scarhead: visste ni att si_tonks är så lat att hon orkar inte hämta fjärrkontrollen så istället ropar hon på sin syster edit - nu ringer hon henne really, Siri really AHAHA, hon måste ta och skärpa sig nu! Siri inte ens jag är så lat 4 aug, 2012 20:40 |
|
Ginny00
Elev |
Det är irriterande när man väntar på att Josefin_Weasley ska svara på post och så har hon loggat ut
4 aug, 2012 20:42 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fuck, nu mår jag illa. Stackare, Why? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 20:50 |
|
MizzNina
Elev |
Stolt brud förlorade i Bowling mot Söt Norrman.
Life is goooood. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 4 aug, 2012 20:52 |
|
mine
Elev |
4 aug, 2012 20:54 |
|
Flismos
Elev |
Jag kan :'D ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 20:56 |
|
mine
Elev |
4 aug, 2012 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen