@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tror jag är halvt sjuk
4 aug, 2012 15:43 |
|
Solkatten
Elev |
What? Jag har 11 dueller på gång.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 15:52 |
|
Miskel
Elev |
4 aug, 2012 16:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Är det bara jag som är sentimental idag eller saknar någon mer den gamla tiden på mugglis??
jag har i och för sig bara varit medlem i lite över ett år men när jag började kändes det mer mysigt och ja sammanhållningen kändes bättre. jag saknar verkligen den tiden. Då man alltid blev glad när man loggade in och inte behövde bli irriterad för att så många spammar i trådar eller skriver så korkade och elaka saker. då alla försökte göra varandra glada och man hade en fristad att komma till när man loggade in. nu känns det nästan jobbigt att komma hit och ja så vill jag inte ha det. snälla gamla goda tiden kom tillbaka ♥ det är kanske bara jag som tycker det här och ja det är kanske bara inbillning men det är min åsikt! ![]()
4 aug, 2012 16:30 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Är det bara jag som är sentimental idag eller saknar någon mer den gamla tiden på mugglis?? jag har i och för sig bara varit medlem i lite över ett år men när jag började kändes det mer mysigt och ja sammanhållningen kändes bättre. jag saknar verkligen den tiden. Då man alltid blev glad när man loggade in och inte behövde bli irriterad för att så många spammar i trådar eller skriver så korkade och elaka saker. då alla försökte göra varandra glada och man hade en fristad att komma till när man loggade in. nu känns det nästan jobbigt att komma hit och ja så vill jag inte ha det. snälla gamla goda tiden kom tillbaka ♥ det är kanske bara jag som tycker det här och ja det är kanske bara inbillning men det är min åsikt! Jag har kommit fram att det är nästan alltid så med ungdomscommunitys? Alltså, ju mer tiden går desto fler hittar ju dem, och alla vill ju liksom inte ha bra stämning... Det är synd, det är mycket mysigare när det inte är bråk och jävelskap. ♥ "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 4 aug, 2012 16:35 |
|
scarhead
Lärare |
Cara Riddle - jag känner samma sak. jag får inte samma känsla när jag loggar in på mugglis som innan, det känns helt enkelt inte samma sak längre.
jag antar att det lätt händer på stora sidor, med tanke på att vi har fått hur många medlemmar som helst här! 4 aug, 2012 16:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mintpastill klart det blir fler det är liksom uppenbart och jag har inget emot det om det är trevliga människor som kommer hit och livar upp men nu känns det som om det nästan bara är otrevliga människor
scarhead ja men eller hur, när jag blev medlem kunde jag aldrig drömma om att sluta här, men nu har jag tänkt tanken massa gånger -.- nu loggar jag in bara för att prata med folk. jag skriver typ aldrig något i trådarna eftersom folk alltid typ skäller på en och jag orkar inte bråka. ![]()
4 aug, 2012 16:38 |
|
TacosPanda
Elev |
4 aug, 2012 16:44 |
|
si_tonks
Elev |
4 aug, 2012 16:45 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som hade det hade varit roligt att typ ta en paus från Mugglis och sedan någon månad sedan gå tillbaka och se hur det har förändrats? xD Inte för att jag skulle hålla mig borta så länge men
*** Btw, någon som vet vad färgkoden till Ravenclaw färgen här på Mugglis heter? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen