Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: chokladgrodan Matilda weasley: tror det Okej! Heter du Matilda? japp det gör jag Jag med! Visste du att Matilda betyder styrka och strid? awzome Gör det? Passar in liiiiite på mig jag har hört talas om det iaf Jag är inte så jätte tålmodig om man säger så... 3 apr, 2013 14:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: chokladgrodan Matilda weasley: tror det Okej! Heter du Matilda? japp det gör jag Jag med! Visste du att Matilda betyder styrka och strid? awzome Gör det? Passar in liiiiite på mig jag har hört talas om det iaf Jag är inte så jätte tålmodig om man säger så... jag kan vara det ibland 3 apr, 2013 14:58 |
|
Borttagen
|
Li betyder vacker och smart.. Vacker är jag ju inte men smart!
3 apr, 2013 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Li betyder vacker och smart.. Vacker är jag ju inte men smart! alla är smarta fast på olika sätt så jag lovar du är smart 3 apr, 2013 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Li betyder vacker och smart.. Vacker är jag ju inte men smart! Förresten, tittade på lets Dance igår, men det fanns ingen med som hette Li? 3 apr, 2013 15:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Li betyder vacker och smart.. Vacker är jag ju inte men smart! alla är smarta fast på olika sätt så jag lovar du är smart Smart är jag , men inte vacker. Ps jag har diplom för högst betyg i klassen 3 apr, 2013 15:24 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Li betyder vacker och smart.. Vacker är jag ju inte men smart! Förresten, tittade på lets Dance igår, men det fanns ingen med som hette Li? Va?? *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Li betyder vacker och smart.. Vacker är jag ju inte men smart! alla är smarta fast på olika sätt så jag lovar du är smart Smart är jag , men inte vacker. Ps jag har diplom för högst betyg i klassen okej läste fel 3 apr, 2013 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Li betyder vacker och smart.. Vacker är jag ju inte men smart! alla är smarta fast på olika sätt så jag lovar du är smart Smart är jag , men inte vacker. Ps jag har diplom för högst betyg i klassen Får ni Diplom?? för det? Ja, och betyg, jag har haft a i alla engelskaprov jag har havt utom ett , där fick jag b 3 apr, 2013 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Li betyder vacker och smart.. Vacker är jag ju inte men smart! Förresten, tittade på lets Dance igår, men det fanns ingen med som hette Li? Va?? Fairy Tale var med i lets Dance igår, om det inte var jag som snurrade till det. Men jag såg ingen som hette Li... 3 apr, 2013 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen