@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Oh no. Fanfiction är snart slut D: Nu har jag läst klart den "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 15:07 |
|
MissLollo
Elev |
Kollade min senaste upplagda story på ff.net och såg att 11 hade kollat in den, 3 hade followat men ingen av de hade reviwat! Bara ett exempel på en sak som piss mig off.
4 aug, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
Powerade♥
4 aug, 2012 15:16 |
|
Flismos
Elev |
familjemiddag/släktmiddag idag, tack gud att min bästis också äter hos oss
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 15:19 |
|
Solkatten
Elev |
Alla som gillar att skriva tycker jag ska kolla in denna tråden
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 15:19 |
|
Borttagen
|
Fuck, nu mår jag illa.
4 aug, 2012 15:22 |
|
Solkatten
Elev |
Jag håller på att duellera med 7 mugglisar ... vilket betyder att jag har tre lediga platser kvar
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Var i Göteborg i går och i förrgår med mina bästisar, jag och en av dem köpte varsin trollstav! Hon köpte Ginnys, och jag Fenrir Gråryggs. ♥
4 aug, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Jag är hungrig...
4 aug, 2012 15:29 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av MissLollo: 12 views nu men no comment.... :3 Någon annan som stör sig på sånt här?Kollade min senaste upplagda story på ff.net och såg att 11 hade kollat in den, 3 hade followat men ingen av de hade reviwat! Bara ett exempel på en sak som piss mig off.
4 aug, 2012 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen