@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Katla: ääeeehh ingenting. har tråkigt och skrattar åt fåniga mugglisinlägg med Pixie oohh och jag ritade en dalek. på paint. swag. DU RITADE EN DALEK, I PAINT??? ![]() MUMS! 4 aug, 2012 02:08 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Tuggrus: jopp.Skrivet av Katla: ääeeehh ingenting. har tråkigt och skrattar åt fåniga mugglisinlägg med Pixie oohh och jag ritade en dalek. på paint. swag. DU RITADE EN DALEK, I PAINT??? ![]() that is what i call art ♏︎ 4 aug, 2012 02:16 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Tuggrus: jopp.Skrivet av Katla: ääeeehh ingenting. har tråkigt och skrattar åt fåniga mugglisinlägg med Pixie oohh och jag ritade en dalek. på paint. swag. DU RITADE EN DALEK, I PAINT??? ![]() that is what i call art OMG VAD SÖT, DÖÖÖÖR! MUMS! 4 aug, 2012 02:19 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Katla: Skrivet av Tuggrus: jopp.Skrivet av Katla: ääeeehh ingenting. har tråkigt och skrattar åt fåniga mugglisinlägg med Pixie oohh och jag ritade en dalek. på paint. swag. DU RITADE EN DALEK, I PAINT??? ![]() that is what i call art OMG VAD SÖT, DÖÖÖÖR! JAG VET RIGHT JAG ÄR VÄRSTA KONSTNÄREN JU ♏︎ 4 aug, 2012 02:26 |
|
Solkatten
Elev |
Min senaste konversation med Cleverbot.
Spoiler: Tryck här för att visa! What a bitch. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2012 02:38 |
|
Flismos
Elev |
God morgon
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 07:19 |
|
Conflate
Elev |
4 aug, 2012 07:25 |
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 07:26 |
|
Conflate
Elev |
Näe, eller jo, när jag äntligen sov. En vis persons (*ehum*Quidditch*ehum*) fanfiction snurrade runt i mitt huvud. Jag bara funderade på den och UUÄÄÄH, det var störande. xd
Du då? ^^
4 aug, 2012 07:28 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Conflate: Näe, eller jo, när jag äntligen sov. En vis persons (*ehum*Quidditch*ehum*) fanfiction snurrade runt i mitt huvud. Jag bara funderade på den och UUÄÄÄH, det var störande. xd Du då? ^^ helt okej, natten innan (eller hur säger man?) sov jag dåligt så jag sov ganska bra men väcktas av en dröm, då var det skönt fast nu är det sjukt störande, vill veta hur den slutar!! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 aug, 2012 07:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen