@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor? Snälla? Ignorera mig inte 3 aug, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vilka kort behöver du? Skrivet av Borttagen: Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor? Snälla? Ignorera mig inte 3 aug, 2012 23:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okey, nu är det så att jag tjuvläst lite i vissa konversationer, som t.e.x den *host harkel harkel* lite ovan mig en sida bakåt, och om de flesta ändå är inne på det här med Pottermässan; vad borde jag komma utklädd till? Viisst, kanske ointressant fråga och jag blir väl dissad, men jag frågade i 'Pottermässan-tråden' (inte riktigt, frågade bara om jag kunde komma utklädd till gryffindåre ehehe). Så, alternativen är: Gryffindorare, Professor Trelawney (fast en sämre en med keps gömd under turban av sjalar pga att den sitter fast i peruken) eller 'Mini Voldie' edit: Nu tar ni och skriver folks. men heej Professor Trelawney åh, okej. Okej, okej.. Det kommer bli skämmigt men det är ju bland potterheads så; Ookejj ^^ Eller en mini Voldie? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 aug, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilka kort behöver du? Skrivet av Borttagen: Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor? Snälla? Ignorera mig inte Jag samlar typ, så det spelar inte så jättestor roll, bara det är kor t 3 aug, 2012 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan sälja ett paket. Vi tar det via mejl. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilka kort behöver du? Skrivet av Borttagen: Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor? Snälla? Ignorera mig inte Jag samlar typ, så det spelar inte så jättestor roll, bara det är kor t 3 aug, 2012 23:11 |
|
Mintpastill
Elev |
Fick ett sms: "Fan, jag saknar dig?"
Inombord började mitt hjärta gå i 250 km/h och jag blev helt: "OMG OMG OMG bekräftelse, woop woop!" Löjlig jag är ibland. "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 3 aug, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan sälja ett paket. Vi tar det via mejl. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilka kort behöver du? Skrivet av Borttagen: Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor? Snälla? Ignorera mig inte Jag samlar typ, så det spelar inte så jättestor roll, bara det är kor t Ja, skriv vilka du vill sälja och pris! 3 aug, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okey, nu är det så att jag tjuvläst lite i vissa konversationer, som t.e.x den *host harkel harkel* lite ovan mig en sida bakåt, och om de flesta ändå är inne på det här med Pottermässan; vad borde jag komma utklädd till? Viisst, kanske ointressant fråga och jag blir väl dissad, men jag frågade i 'Pottermässan-tråden' (inte riktigt, frågade bara om jag kunde komma utklädd till gryffindåre ehehe). Så, alternativen är: Gryffindorare, Professor Trelawney (fast en sämre en med keps gömd under turban av sjalar pga att den sitter fast i peruken) eller 'Mini Voldie' edit: Nu tar ni och skriver folks. men heej Professor Trelawney åh, okej. Okej, okej.. Det kommer bli skämmigt men det är ju bland potterheads så; Ookejj ^^ Eller en mini Voldie? haha, aa, vi får se 3 aug, 2012 23:14 |
|
Pixie
Elev |
3 aug, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
Solkatten
Hittar inte vart du skrev att du kunde sälja dina, men hur mycket vill du ha för alla? Ska isåfall samla pengar 3 aug, 2012 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen