Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6457 6458 6459 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor?

Snälla? Ignorera mig inte

3 aug, 2012 23:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor?

Snälla? Ignorera mig inte
Vilka kort behöver du?

3 aug, 2012 23:10

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
okey, nu är det så att jag tjuvläst lite i vissa konversationer, som t.e.x den *host harkel harkel* lite ovan mig en sida bakåt, och om de flesta ändå är inne på det här med Pottermässan; vad borde jag komma utklädd till?
Viisst, kanske ointressant fråga och jag blir väl dissad, men jag frågade i 'Pottermässan-tråden' (inte riktigt, frågade bara om jag kunde komma utklädd till gryffindåre ehehe).
Så, alternativen är: Gryffindorare, Professor Trelawney (fast en sämre en med keps gömd under turban av sjalar pga att den sitter fast i peruken) eller 'Mini Voldie'

edit: Nu tar ni och skriver folks.


men heej

Professor Trelawney


åh, okej. Okej, okej.. Det kommer bli skämmigt men det är ju bland potterheads så; Ookejj ^^

Eller en mini Voldie?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 aug, 2012 23:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor?

Snälla? Ignorera mig inte
Vilka kort behöver du?

Jag samlar typ, så det spelar inte så jättestor roll, bara det är kor t

3 aug, 2012 23:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor?

Snälla? Ignorera mig inte
Vilka kort behöver du?

Jag samlar typ, så det spelar inte så jättestor roll, bara det är kor t
Kan sälja ett paket. Vi tar det via mejl.

3 aug, 2012 23:11

Mintpastill
Elev

Avatar


Fick ett sms: "Fan, jag saknar dig?"
Inombord började mitt hjärta gå i 250 km/h och jag blev helt: "OMG OMG OMG bekräftelse, woop woop!"

Löjlig jag är ibland.

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson

3 aug, 2012 23:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor?

Snälla? Ignorera mig inte
Vilka kort behöver du?

Jag samlar typ, så det spelar inte så jättestor roll, bara det är kor t
Kan sälja ett paket. Vi tar det via mejl.

Ja, skriv vilka du vill sälja och pris!

3 aug, 2012 23:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
okey, nu är det så att jag tjuvläst lite i vissa konversationer, som t.e.x den *host harkel harkel* lite ovan mig en sida bakåt, och om de flesta ändå är inne på det här med Pottermässan; vad borde jag komma utklädd till?
Viisst, kanske ointressant fråga och jag blir väl dissad, men jag frågade i 'Pottermässan-tråden' (inte riktigt, frågade bara om jag kunde komma utklädd till gryffindåre ehehe).
Så, alternativen är: Gryffindorare, Professor Trelawney (fast en sämre en med keps gömd under turban av sjalar pga att den sitter fast i peruken) eller 'Mini Voldie'

edit: Nu tar ni och skriver folks.


men heej

Professor Trelawney


åh, okej. Okej, okej.. Det kommer bli skämmigt men det är ju bland potterheads så; Ookejj ^^

Eller en mini Voldie?


haha, aa, vi får se ska testa alla först.

3 aug, 2012 23:14

Pixie
Elev

Avatar


Ska jag logga ut från tumblr för att bara jaesama är inne? Eller ska jag vänta?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

3 aug, 2012 23:14

Borttagen

Avatar


Solkatten
Hittar inte vart du skrev att du kunde sälja dina, men hur mycket vill du ha för alla? Ska isåfall samla pengar

3 aug, 2012 23:14

1 2 3 ... 6457 6458 6459 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.