@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag blir beroende av fanfics ♥
3 aug, 2012 22:44 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Pixie: hej tumblrmännisk varför uppdaterar inte ni? mvh arg har typ glömt bort tumblr och jag har ingen ordentlig dator just nu mvh ska uppdatera oftare i swear ![]()
3 aug, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Någon som vill duellerA?
3 aug, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okey, nu är det så att jag tjuvläst lite i vissa konversationer, som t.e.x den *host harkel harkel* lite ovan mig en sida bakåt, och om de flesta ändå är inne på det här med Pottermässan; vad borde jag komma utklädd till? Viisst, kanske ointressant fråga och jag blir väl dissad, men jag frågade i 'Pottermässan-tråden' (inte riktigt, frågade bara om jag kunde komma utklädd till gryffindåre ehehe). Så, alternativen är: Gryffindorare, Professor Trelawney (fast en sämre en med keps gömd under turban av sjalar pga att den sitter fast i peruken) eller 'Mini Voldie' edit: Nu tar ni och skriver folks. men heej 3 aug, 2012 22:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okey, nu är det så att jag tjuvläst lite i vissa konversationer, som t.e.x den *host harkel harkel* lite ovan mig en sida bakåt, och om de flesta ändå är inne på det här med Pottermässan; vad borde jag komma utklädd till? Viisst, kanske ointressant fråga och jag blir väl dissad, men jag frågade i 'Pottermässan-tråden' (inte riktigt, frågade bara om jag kunde komma utklädd till gryffindåre ehehe). Så, alternativen är: Gryffindorare, Professor Trelawney (fast en sämre en med keps gömd under turban av sjalar pga att den sitter fast i peruken) eller 'Mini Voldie' edit: Nu tar ni och skriver folks. men heej Professor Trelawney "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 aug, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Kan inte hela mugglis duellera med mig typ?
3 aug, 2012 23:05 |
|
Pixie
Elev |
3 aug, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okey, nu är det så att jag tjuvläst lite i vissa konversationer, som t.e.x den *host harkel harkel* lite ovan mig en sida bakåt, och om de flesta ändå är inne på det här med Pottermässan; vad borde jag komma utklädd till? Viisst, kanske ointressant fråga och jag blir väl dissad, men jag frågade i 'Pottermässan-tråden' (inte riktigt, frågade bara om jag kunde komma utklädd till gryffindåre ehehe). Så, alternativen är: Gryffindorare, Professor Trelawney (fast en sämre en med keps gömd under turban av sjalar pga att den sitter fast i peruken) eller 'Mini Voldie' edit: Nu tar ni och skriver folks. men heej Professor Trelawney åh, okej. Okej, okej.. Det kommer bli skämmigt men det är ju bland potterheads så; Ookejj ^^ 3 aug, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Någon som kan sälja ett stort paket med chokladgrodor?
3 aug, 2012 23:05 |
|
Celebikai
Elev |
3 aug, 2012 23:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen