@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Tuggrus: mer risk att alla står och bah ''lol vem är du'' om jag går fram och säger hejSkrivet av scarhead: Skrivet av Tuggrus: komsi komsiVågar inte komma på Pottermässan, lol XD jag kanske kommer tror det jag vill ha mina affischer Men tänk om ingen känner igen mig? Inte ens folk som borde det för att jag bytte användarnamn? men oroa dig inte för det! du får träffa nytt folk. ifall de inte känner igen dig - vad gör det? det känns inte bra, nej, men då får de ju träffa dig i alla fall. 3 aug, 2012 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, det har ar nog den basta fanfiction jag har last!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 aug, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Jag har typ ont i mitt öga
3 aug, 2012 22:32 |
|
Tuggrus
Elev |
scarhead: Men logga in på skype människ så slipper jag sitta själv forever alone..
MUMS! 3 aug, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag äter godis ♥
3 aug, 2012 22:37 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Tuggrus: JAG ÄR PÅ VÄGscarhead: Men logga in på skype människ så slipper jag sitta själv forever alone.. du får vara redo på att jag kommer stava massa fel ehm ny dator 3 aug, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
okey, nu är det så att jag tjuvläst lite i vissa konversationer, som t.e.x den *host harkel harkel* lite ovan mig en sida bakåt, och om de flesta ändå är inne på det här med Pottermässan; vad borde jag komma utklädd till?
Viisst, kanske ointressant fråga och jag blir väl dissad, men jag frågade i 'Pottermässan-tråden' (inte riktigt, frågade bara om jag kunde komma utklädd till gryffindåre ehehe). Så, alternativen är: Gryffindorare, Professor Trelawney (fast en sämre en med keps gömd under turban av sjalar pga att den sitter fast i peruken) eller 'Mini Voldie' edit: Nu tar ni och skriver folks. 3 aug, 2012 22:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 3 kl. 22:39
|
|
Pixie
Elev |
3 aug, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha vatten
3 aug, 2012 22:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Pixie: hej jag tror datorn kanske dör då mvh tumblr addictedhej tumblrmännisk varför uppdaterar inte ni? mvh arg 3 aug, 2012 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen