@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
3 aug, 2012 22:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Tuggrus: komsi komsiVågar inte komma på Pottermässan, lol XD jag kanske kommer tror det jag vill ha mina affischer 3 aug, 2012 22:22 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tycker inte om att skala apelsiner.
3 aug, 2012 22:23 |
|
scarhead
Lärare |
Helt ärligt tycker jag det är lite för mycket med alla sides. Tyckte först det verkade bra för då kunde folk komma närmare (t.ex. i the Dark Side) men nu... njaaeee. Vill bara dra mig ur alla sides jag är med i haha.
3 aug, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
3 aug, 2012 22:26 |
|
Pixie
Elev |
3 aug, 2012 22:26 |
|
LolFeelings
Elev |
Testa att dra fram lyrics på någon låt, klistra in en mening från låten och då kan man liksom, sjunga med Cleverbot. Jag har bara testat med två st som inte är så där jättebra att använda, och det funkade korrekt.
3 aug, 2012 22:27 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Tuggrus: komsi komsiVågar inte komma på Pottermässan, lol XD jag kanske kommer tror det jag vill ha mina affischer Men tänk om ingen känner igen mig? Inte ens folk som borde det för att jag bytte användarnamn? MUMS! 3 aug, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
3 aug, 2012 22:30 |
|
t i l d a
Elev |
Lyssna på Safe and Sound av Taylor Swift samtidigt som du sätter på rainy mood på youtube. Det blir verkligen sjukt bra!
3 aug, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen