Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6451 6452 6453 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Flismos
Elev

Avatar


messar muppade sms med min kompis ♥

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 aug, 2012 20:13

MissLollo
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av MissLollo:
Precis hemma efter lång cykeltur på Ven Kul var det iaf

Vi hade var klassresa pa Ven.
Kul cykla ni då oxå?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

3 aug, 2012 20:13

Borttagen

Avatar


ALLTSÅ JAG ÄR TYP HELT KÖRD OCH NU BARA AAAAAAAAAAAH OCH JAG SKITER I ALLT SOM STÅR OM ALVER JAG BILDAR EGEN UPPFATTNING OKKK?

3 aug, 2012 20:22

Flismos
Elev

Avatar


målade naglarna idag, det gör att fingrarna ser bättre ut på tangentbordet

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 aug, 2012 20:25

GinnyOlivia
Elev

Avatar


3 aug, 2012 20:27

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av cirklar:
Har inte varit så aktiv här på mugglis ett par dagar nu. Det får jag kanske ändra på...

ja det tror jag

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 aug, 2012 20:31

Borttagen

Avatar


Funderar på att börja skriva i en dagbok då och då/varje dag. Skulle kanske kännas bra att få skriva av mig allt varje dag, om min depression, ätstörning, etc. Sen vill jag kunna komma ihåg i framtiden hur jag mådde och hur länge jag kommer må såhär.

Tror ni att det skulle fungera? ._.

Men då måste jag verkligen ha en dagbok med ett lås.

3 aug, 2012 20:35

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Funderar på att börja skriva i en dagbok då och då/varje dag. Skulle kanske kännas bra att få skriva av mig allt varje dag, om min depression, ätstörning, etc. Sen vill jag kunna komma ihåg i framtiden hur jag mådde och hur länge jag kommer må såhär.

Tror ni att det skulle fungera? ._.

Men då måste jag verkligen ha en dagbok med ett lås.

det funkar
jag har en dagbok jag skriver av mej i och det funkar
PS. se till att gömma nykeln säkert men så du hittar den^^
lycka till

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 aug, 2012 20:37

Borttagen

Avatar


Idag har jag varit på gröna lund wiiii

3 aug, 2012 20:45

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag har jag varit på gröna lund wiiii

gud va kul, älskar grönan men var aldrig där förra året

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 aug, 2012 20:49

1 2 3 ... 6451 6452 6453 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.