@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter på färjan till fårö.
3 aug, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG HATAR MYGGOR. JAG FICK TVÅ STYCKEN I VARDERA ÖRA NÄR JAG VAR UTE OCH SPRANG OCH VAD I HELVETE VAR GREJEN MED DET MYGGOR? Dom är ju snygga? 0: Hahaha xD vet du vart klara skulle någonstanns? Va? Äh, just nu är hon i Stockholm... Eller vad var det du menade? xD *trögtänkt* När kommer hon hem? xD Måndag ^^ 3 aug, 2012 18:41 |
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 3 aug, 2012 18:52 |
|
Solkatten
Elev |
Tror jag maste starta om datorn om jag vill fa tillbaka aao men orkar inte xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 aug, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
nej inte awww -> HAHAHHAHAHAHAHHAHA! 3 aug, 2012 19:29 |
|
cirklar
Elev |
3 aug, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Heeey Everybody;
I'm the Frogman now. dödödödöö dumdumdumduum.. Eller, okey, näe, men ni fattar. 3 aug, 2012 19:31 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny00: ![]() 3 aug, 2012 19:32 |
|
MissLollo
Elev |
Kom just på en sak... Det har idag gått exakt en månad sedan jag registrerade mig på ett nytt konto XD Måste fira med något...
3 aug, 2012 19:43 |
|
baramin
Elev |
Jag har 1 följare på twitter. WHAT. Har aldrig skrivit en enda tweet, har det här jävla ägget som bild och det tyckte någon var värt att följa. Ok.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 3 aug, 2012 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen