One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har 269 i forumsbetyg
#foreverdirtyminded 14 aug, 2012 21:09 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Allizonzki: Jag var inne på Instagram igår och såg ett screenshot som en som bombar hela Instagram med 1D bilder 24/7 hade lagt upp. Någon som hade skrivit på tumblr eller nåt att 1D managment gör allt de kan för att lägga allt fokus på Niall nu eftersom det 'kommer hända' något med Harry snart, å bara massa skit. Blir så irriterad på alla dessa rykten. Det bästa vore om Harry å Niall också skulle skaffa flickvän, då finns det inte något sånt att skapa rykten om iaf. Seriöst, även fast många vill så kommer alla fans inte ha någon chans på dem ändå. helt sjukt vad folk måste skapa rykten hela tiden för att få uppmärksamhet.... Ja, verkligen. Speciellt när typ alla går på allt som någon random männsika på andra sidan jordklotet skriver så att det blir vääärldens hysteri.
14 aug, 2012 21:11 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Allizonzki: Jag var inne på Instagram igår och såg ett screenshot som en som bombar hela Instagram med 1D bilder 24/7 hade lagt upp. Någon som hade skrivit på tumblr eller nåt att 1D managment gör allt de kan för att lägga allt fokus på Niall nu eftersom det 'kommer hända' något med Harry snart, å bara massa skit. Blir så irriterad på alla dessa rykten. Det bästa vore om Harry å Niall också skulle skaffa flickvän, då finns det inte något sånt att skapa rykten om iaf. Seriöst, även fast många vill så kommer alla fans inte ha någon chans på dem ändå. helt sjukt vad folk måste skapa rykten hela tiden för att få uppmärksamhet.... Ja, verkligen. Speciellt när alla går på allt som någon random männsika på andra sidan jordklotet skriver som många tror på så att det blir vääärldens hysteri. aa Kärlek till alla! 14 aug, 2012 21:13 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Allizonzki: Jag var inne på Instagram igår och såg ett screenshot som en som bombar hela Instagram med 1D bilder 24/7 hade lagt upp. Någon som hade skrivit på tumblr eller nåt att 1D managment gör allt de kan för att lägga allt fokus på Niall nu eftersom det 'kommer hända' något med Harry snart, å bara massa skit. Blir så irriterad på alla dessa rykten. Det bästa vore om Harry å Niall också skulle skaffa flickvän, då finns det inte något sånt att skapa rykten om iaf. Seriöst, även fast många vill så kommer alla fans inte ha någon chans på dem ändå. helt sjukt vad folk måste skapa rykten hela tiden för att få uppmärksamhet.... Ja, verkligen. Speciellt när alla går på allt som någon random männsika på andra sidan jordklotet skriver som många tror på så att det blir vääärldens hysteri. aa Exakt..
14 aug, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag har 269 i forumsbetyg #foreverdirtyminded OCH jag har 269 galleoner HAHAHAH 14 aug, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
I ♥ 1D
15 aug, 2012 09:36 |
|
Quidditch
Elev |
15 aug, 2012 10:00 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
15 aug, 2012 10:42 |
|
Quidditch
Elev |
15 aug, 2012 10:54 |
|
Tonks_xD
Elev |
15 aug, 2012 12:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen