@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha precis xD haha så när jag är tbx så blir allt så där galet igen xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jag är inte helt borta xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw tack Skrivet av Cara Riddle: Nu mår Cara super mega bra Åå, vad bra! Har saknat dig Cara ;3 kul att folk faktiskt saknat mig ^^ Jo, jag heter Elin Tror att allihopa har saknat dig, vad är mugglis utan dig liksom? haha nja mugglis är nog lite lugnare och mindre galet utan mig xD haha men vad är det roliga i det Det finns inget roligt i det! Galet till 110 % ♥ 3 aug, 2012 16:28 |
|
Celebikai
Elev |
3 aug, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Bara jag somm tycker att alla "sides" har freakat ur lite? Jag gillar dom men det blir nästan lite fööör mycket? Eller är jag helt ute och cyklar?
3 aug, 2012 16:33 |
|
Celebikai
Elev |
3 aug, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Sätt dig på kuddarna istället! 3 aug, 2012 16:35 |
|
Obliviate_
Elev |
Försöker städa lägenheten.. Får besök av finaste om ett par timmar. Problemet är att det är så jävla stökigt att jag inte ens vet vart jag ska börja.. *glor ut över kaoset*
3 aug, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Försöker städa lägenheten.. Får besök av finaste om ett par timmar. Problemet är att det är så jävla stökigt att jag inte ens vet vart jag ska börja.. *glor ut över kaoset* Städa! 3 aug, 2012 16:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Försöker städa lägenheten.. Får besök av finaste om ett par timmar. Problemet är att det är så jävla stökigt att jag inte ens vet vart jag ska börja.. *glor ut över kaoset* Städa! Ja mamma ._. 3 aug, 2012 16:40 |
|
Celebikai
Elev |
3 aug, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Oh nej! Vi förlorade båda matcherna idag D:
3 aug, 2012 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen