@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
3 aug, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
3 aug, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Beror inte det på rörelse och uttal? :O Okej 3 aug, 2012 16:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu mår Cara super mega bra
![]()
3 aug, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Nu mår Cara super mega bra Åå, vad bra! Har saknat dig Cara ;3 3 aug, 2012 16:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: naw tack Skrivet av Cara Riddle: Nu mår Cara super mega bra Åå, vad bra! Har saknat dig Cara ;3 kul att folk faktiskt saknat mig ^^ ![]()
3 aug, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw tack Skrivet av Cara Riddle: Nu mår Cara super mega bra Åå, vad bra! Har saknat dig Cara ;3 kul att folk faktiskt saknat mig ^^ Jo, jag heter Elin Tror att allihopa har saknat dig, vad är mugglis utan dig liksom? 3 aug, 2012 16:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag är inte helt borta xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw tack Skrivet av Cara Riddle: Nu mår Cara super mega bra Åå, vad bra! Har saknat dig Cara ;3 kul att folk faktiskt saknat mig ^^ Jo, jag heter Elin Tror att allihopa har saknat dig, vad är mugglis utan dig liksom? haha nja mugglis är nog lite lugnare och mindre galet utan mig xD haha men vad är det roliga i det ![]()
3 aug, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jag är inte helt borta xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw tack Skrivet av Cara Riddle: Nu mår Cara super mega bra Åå, vad bra! Har saknat dig Cara ;3 kul att folk faktiskt saknat mig ^^ Jo, jag heter Elin Tror att allihopa har saknat dig, vad är mugglis utan dig liksom? haha nja mugglis är nog lite lugnare och mindre galet utan mig xD haha men vad är det roliga i det Det finns inget roligt i det! 3 aug, 2012 16:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha precis xD haha så när jag är tbx så blir allt så där galet igen xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jag är inte helt borta xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw tack Skrivet av Cara Riddle: Nu mår Cara super mega bra Åå, vad bra! Har saknat dig Cara ;3 kul att folk faktiskt saknat mig ^^ Jo, jag heter Elin Tror att allihopa har saknat dig, vad är mugglis utan dig liksom? haha nja mugglis är nog lite lugnare och mindre galet utan mig xD haha men vad är det roliga i det Det finns inget roligt i det! ![]()
3 aug, 2012 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen