Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6439 6440 6441 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hermia
Elev

Avatar


Min kompis firar sin födelsedag idag och jag kan inte hitta kjolen jag ska ha på mig. Jag vet precis var jag har allt annat men jag kan inte hitta kjolen.

Once a MADling, always a MADling

3 aug, 2012 11:24

Borttagen

Avatar


Liam och Miley ska gifta sig?! Gosh.

3 aug, 2012 11:27

Borttagen

Avatar


Ska skriva ett kapitel på något av mina fanfics.. Men jag vet inte vilken. :c

Kommer skriva på alla mina fanfics så snart jag kan, men jag måste ju bestämma vilken jag ska skriva på först. ._.

3 aug, 2012 11:27

Obliviate_
Elev

Avatar


Känns soom att jag är en av få som inte har problem med sömnen..

Kan sova hur mycket som helst, var som helst och när som helst oavsett om jag ligger på ett stengolv eller i en dubbelsäng.
Enda gången jag har problem att sova är när jag är nervös och stressad över nått -.-

3 aug, 2012 11:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Känns soom att jag är en av få som inte har problem med sömnen..

Kan sova hur mycket som helst, var som helst och när som helst oavsett om jag ligger på ett stengolv eller i en dubbelsäng.
Enda gången jag har problem att sova är när jag är nervös och stressad över nått -.-

SAMMA HÄR!
Bara att jag inte kan sova om det är alldeles tyst, och inte heller om det är kolsvart xD

3 aug, 2012 11:40

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Känns soom att jag är en av få som inte har problem med sömnen..

Kan sova hur mycket som helst, var som helst och när som helst oavsett om jag ligger på ett stengolv eller i en dubbelsäng.
Enda gången jag har problem att sova är när jag är nervös och stressad över nått -.-

SAMMA HÄR!
Bara att jag inte kan sova om det är alldeles tyst, och inte heller om det är kolsvart xD


Ha, okej Jag kan sova med tv;n på en meter bort och dagsljus ute, inga problem xD

Undrar om det kommer sluta vara så när man blir gammal *-)

3 aug, 2012 11:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Känns soom att jag är en av få som inte har problem med sömnen..

Kan sova hur mycket som helst, var som helst och när som helst oavsett om jag ligger på ett stengolv eller i en dubbelsäng.
Enda gången jag har problem att sova är när jag är nervös och stressad över nått -.-

SAMMA HÄR!
Bara att jag inte kan sova om det är alldeles tyst, och inte heller om det är kolsvart xD


Ha, okej Jag kan sova med tv;n på en meter bort och dagsljus ute, inga problem xD

Undrar om det kommer sluta vara så när man blir gammal *-)

Haha, ja 8D

3 aug, 2012 11:45

Borttagen

Avatar


Hej tjena läget idag? jag är ny så hoppas det blir bra!!♥

3 aug, 2012 11:54

Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej tjena läget idag? jag är ny så hoppas det blir bra!!♥
Det är bra! c:
Välkommen hit! : D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

3 aug, 2012 11:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Hej tjena läget idag? jag är ny så hoppas det blir bra!!♥
Det är bra! c:
Välkommen hit! : D

Tack så mycket det var snällt!!! ♥

3 aug, 2012 11:59

1 2 3 ... 6439 6440 6441 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.