@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Min kompis firar sin födelsedag idag och jag kan inte hitta kjolen jag ska ha på mig. Jag vet precis var jag har allt annat men jag kan inte hitta kjolen.
Once a MADling, always a MADling 3 aug, 2012 11:24 |
|
Borttagen
|
Liam och Miley ska gifta sig?! Gosh.
3 aug, 2012 11:27 |
|
Borttagen
|
Ska skriva ett kapitel på något av mina fanfics.. Men jag vet inte vilken. :c
Kommer skriva på alla mina fanfics så snart jag kan, men jag måste ju bestämma vilken jag ska skriva på först. ._. 3 aug, 2012 11:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Känns soom att jag är en av få som inte har problem med sömnen..
Kan sova hur mycket som helst, var som helst och när som helst oavsett om jag ligger på ett stengolv eller i en dubbelsäng. Enda gången jag har problem att sova är när jag är nervös och stressad över nått -.- 3 aug, 2012 11:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Känns soom att jag är en av få som inte har problem med sömnen.. Kan sova hur mycket som helst, var som helst och när som helst oavsett om jag ligger på ett stengolv eller i en dubbelsäng. Enda gången jag har problem att sova är när jag är nervös och stressad över nått -.- SAMMA HÄR! Bara att jag inte kan sova om det är alldeles tyst, och inte heller om det är kolsvart xD 3 aug, 2012 11:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Känns soom att jag är en av få som inte har problem med sömnen.. Kan sova hur mycket som helst, var som helst och när som helst oavsett om jag ligger på ett stengolv eller i en dubbelsäng. Enda gången jag har problem att sova är när jag är nervös och stressad över nått -.- SAMMA HÄR! Bara att jag inte kan sova om det är alldeles tyst, och inte heller om det är kolsvart xD Ha, okej Undrar om det kommer sluta vara så när man blir gammal *-) 3 aug, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Känns soom att jag är en av få som inte har problem med sömnen.. Kan sova hur mycket som helst, var som helst och när som helst oavsett om jag ligger på ett stengolv eller i en dubbelsäng. Enda gången jag har problem att sova är när jag är nervös och stressad över nått -.- SAMMA HÄR! Bara att jag inte kan sova om det är alldeles tyst, och inte heller om det är kolsvart xD Ha, okej Undrar om det kommer sluta vara så när man blir gammal *-) Haha, ja 8D 3 aug, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Hej tjena läget idag? jag är ny så hoppas det blir bra!!♥
3 aug, 2012 11:54 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är bra! c:Hej tjena läget idag? jag är ny så hoppas det blir bra!!♥ Välkommen hit! : D
3 aug, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Det är bra! c:Hej tjena läget idag? jag är ny så hoppas det blir bra!!♥ Välkommen hit! : D Tack så mycket det var snällt!!! ♥ 3 aug, 2012 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen