One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Random grej om mig själv: Varje gång kg ser en tjej som ser bra ut "hoppas inte hon är directioner..." fan va taskig jag är :c HAHAHAHAHA LOL jag blir svartsjuk varje gång någon skitsnygg 17åring älskar harry för att hon har större chans än jag någonsin kommer ha asjkgllslng </3 bitch please, louis har störst chans på harry, cuz he's flaming hot ;3 ALL THE AWARDS jag får gifta mig med min Up all night-dvd istället. jag ska gifta mig med en morotsliknande katt som heter larry 83 hahahaha btw foks, jag satt och läste en gammal hpberätttelse som jag skrev när jag var typ, 7. Och en tjej i berättelsen hade en uggla som hette LARRY. tjohooo Faith! ![]()
14 aug, 2012 17:04 |
|
M4L13
Elev |
14 aug, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Mitt emotionella tillstånd har officiellt kraschat av allt fangirlande. Jag gråter så fort jag tittar på en endaste video med tha boys. Vad det än är.
RING 112 14 aug, 2012 19:48 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mitt emotionella tillstånd har officiellt kraschat av allt fangirlande. Jag gråter så fort jag tittar på en endaste video med tha boys. Vad det än är. RING 112 Ah då är inte jag den enda.
14 aug, 2012 19:57 |
|
M4L13
Elev |
14 aug, 2012 20:00 |
|
Bombarda
Elev |
Grabbarnas lärare:
Louis: Louis Tomlinson, 20, wasn't very interested in his school work at Tho Hayfield School. He's a very charming chap, but he wasn't a great fan of ... work, says his former head of year Jenni Lambert. "He was a bit of rogue, but he loved performing" Harry: It comes as no surprise that Harry Styles, 18, was well liked during his time at Holmes Chapel Comprohencive. And when he wasn't working in class Harry was singing with his band White Eskimo. "He was a popular lad", says his former head teacher Denis Oliver. "White Eskimo won ... when he was in year 10". Liam: For some crazy reason, Liam Payne, 19, struggled with his confidence when he first joined performing arts group Pink Productions. "He was really umid when he first started", says teacher Jodie Richards. "He wanted to sing after watchi ng his sisters, so he joined us by taking a singing-only role in his first show. But I literally had to push him onto the stage, he was so potrilled. It was clearly on that Liam had something special and was a natural talent.". Niall: Cute! We always knew Niall Horan, 18, would've been a ... student. "He's remembered for his mannors and his personality, as much as his singing", says Ann Claulfield, deputy principal of SL Kenny National School. "He was a little saintly child and every teacher would say the same. A very, very good boy.". Zayn: Zayn Malik, 19, is as nice now as he was back in primary school. "He is a totally unanected, respectful, delightful young man. It couldn't have happend to a nicer person", says John Edwards, head of Lower Fields Primary School. Kärlek till alla! 14 aug, 2012 20:03 |
|
_SanD_
Elev |
14 aug, 2012 20:20 |
|
Bombarda
Elev |
jag vet, så himla gulliiiiigt Kärlek till alla! 14 aug, 2012 20:30 |
|
Allizonzki
Elev |
Jag var inne på Instagram igår och såg ett screenshot som en som bombar hela Instagram med 1D bilder 24/7 hade lagt upp. Någon som hade skrivit på tumblr eller nåt att 1D managment gör allt de kan för att lägga allt fokus på Niall nu eftersom det 'kommer hända' något med Harry snart, å bara massa skit.
Blir så irriterad på alla dessa rykten. Det bästa vore om Harry å Niall också skulle skaffa flickvän, då finns det inte något sånt att skapa rykten om iaf. Seriöst, även fast många vill så kommer alla fans inte ha någon chans på dem ändå.
14 aug, 2012 21:07 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Jag var inne på Instagram igår och såg ett screenshot som en som bombar hela Instagram med 1D bilder 24/7 hade lagt upp. Någon som hade skrivit på tumblr eller nåt att 1D managment gör allt de kan för att lägga allt fokus på Niall nu eftersom det 'kommer hända' något med Harry snart, å bara massa skit. Blir så irriterad på alla dessa rykten. Det bästa vore om Harry å Niall också skulle skaffa flickvän, då finns det inte något sånt att skapa rykten om iaf. Seriöst, även fast många vill så kommer alla fans inte ha någon chans på dem ändå. helt sjukt vad folk måste skapa rykten hela tiden för att få uppmärksamhet.... Kärlek till alla! 14 aug, 2012 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen