@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: luna99 vill du veta hur min morgon var? jag vill vet din iallafall! ♥♥ Min morgon?? Jo, vi vaknade, åt frukost, duscha, packade och nu sitter vi i bilen mot Kalmar. Men hur var din morron?? ♥♥♥♥ Det var el lätt morgon! Jag vaknade av något som lät som om någon klippte tånaglarna och att min dörr var stängd. Jag klädde på mig och öppnade dörren. Jag tittar upp i trappan och där står det en kille. Jag blinkar några gånger men bestämmer att han är riktig. Jag går upp för trappan och han säger godmorgon. Jag nickar och ler som svar. Jag går in i köket, men gissa vem som står där, enu en till kille. Jag säger hej och frågar vad dem ska göra här? Då svarar dem att dem ska fixa lite med elledningarna i huset, jag tittade på dem och såg att dem var jätte snygga!!! sööööööta!!!!!!!!!!!!!!! Jag nickar och tar lite frukost och sätter mig här! Slut! det var min morgon! ♥♥♥♥♥ 3 aug, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: luna99 vill du veta hur min morgon var? jag vill vet din iallafall! ♥♥ Min morgon?? Jo, vi vaknade, åt frukost, duscha, packade och nu sitter vi i bilen mot Kalmar. Men hur var din morron?? ♥♥♥♥ Det var el lätt morgon! Jag vaknade av något som lät som om någon klippte tånaglarna och att min dörr var stängd. Jag klädde på mig och öppnade dörren. Jag tittar upp i trappan och där står det en kille. Jag blinkar några gånger men bestämmer att han är riktig. Jag går upp för trappan och han säger godmorgon. Jag nickar och ler som svar. Jag går in i köket, men gissa vem som står där, enu en till kille. Jag säger hej och frågar vad dem ska göra här? Då svarar dem att dem ska fixa lite med elledningarna i huset, jag tittade på dem och såg att dem var jätte snygga!!! sööööööta!!!!!!!!!!!!!!! Jag nickar och tar lite frukost och sätter mig här! Slut! det var min morgon! ♥♥♥♥♥ Ahahahaha!!! XD Gud!!! Rolig morron Jag ska berätta om alla snygga killar jag sett när jag kommer hem!! Lol!! XD 3 aug, 2012 10:08 |
|
BlondaHermione
Elev |
Åh men goosh vad skönt ♥
Är på stugan vid havet och tog morgondopp typ halv tio C: Såå skönt! Gör det nu om ni har samma förhållanden som jag just nu! c;
3 aug, 2012 10:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: luna99 vill du veta hur min morgon var? jag vill vet din iallafall! ♥♥ Min morgon?? Jo, vi vaknade, åt frukost, duscha, packade och nu sitter vi i bilen mot Kalmar. Men hur var din morron?? ♥♥♥♥ Det var el lätt morgon! Jag vaknade av något som lät som om någon klippte tånaglarna och att min dörr var stängd. Jag klädde på mig och öppnade dörren. Jag tittar upp i trappan och där står det en kille. Jag blinkar några gånger men bestämmer att han är riktig. Jag går upp för trappan och han säger godmorgon. Jag nickar och ler som svar. Jag går in i köket, men gissa vem som står där, enu en till kille. Jag säger hej och frågar vad dem ska göra här? Då svarar dem att dem ska fixa lite med elledningarna i huset, jag tittade på dem och såg att dem var jätte snygga!!! sööööööta!!!!!!!!!!!!!!! Jag nickar och tar lite frukost och sätter mig här! Slut! det var min morgon! ♥♥♥♥♥ Ahahahaha!!! XD Gud!!! Rolig morron Jag ska berätta om alla snygga killar jag sett när jag kommer hem!! Lol!! XD Ja berätta det! ♥ see you at home!! ♥♥♥♥♥♥♥♥ 3 aug, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: luna99 vill du veta hur min morgon var? jag vill vet din iallafall! ♥♥ Min morgon?? Jo, vi vaknade, åt frukost, duscha, packade och nu sitter vi i bilen mot Kalmar. Men hur var din morron?? ♥♥♥♥ Det var el lätt morgon! Jag vaknade av något som lät som om någon klippte tånaglarna och att min dörr var stängd. Jag klädde på mig och öppnade dörren. Jag tittar upp i trappan och där står det en kille. Jag blinkar några gånger men bestämmer att han är riktig. Jag går upp för trappan och han säger godmorgon. Jag nickar och ler som svar. Jag går in i köket, men gissa vem som står där, enu en till kille. Jag säger hej och frågar vad dem ska göra här? Då svarar dem att dem ska fixa lite med elledningarna i huset, jag tittade på dem och såg att dem var jätte snygga!!! sööööööta!!!!!!!!!!!!!!! Jag nickar och tar lite frukost och sätter mig här! Slut! det var min morgon! ♥♥♥♥♥ Ahahahaha!!! XD Gud!!! Rolig morron Jag ska berätta om alla snygga killar jag sett när jag kommer hem!! Lol!! XD Ja berätta det! ♥ see you at home!! ♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 3 aug, 2012 10:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Regulus: Skrivet av Borttagen: Boyaaah YEEEEEAA :> ♥ jag blev förvirrad när jag såg att du inte hette leegordan längre xd Du har missat mycket, miyuki är också borta :> whaaaaaaaaaat omg finns hon inte kvar... alls? o.o Jo, det var ett riktigt drama :> Miyuki tog bort sin användare och skulle aldrig komma tillbaks, men så gjorde hon det i Miyuki igen, sen så tog hon bort Miyuki igen och var borta. Sen kom hon tillbaka som Tuggrus LunaLovegood1 ska väll komma hem idag också? Hur var semestern? OMG lessen, kom hem igår
3 aug, 2012 10:42 |
|
Ginny00
Elev |
Mina tummar går bara UPP och NER och UPP och NER och UPP och NER
(Jag vet att det är för att de inte uppdateras innan man får en ny men jag stör mig på det.) 3 aug, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Min kompis fyller år, så jag ska till henne idag. Har världens tråkigaste present. Har inte tänkt ut vad jag ska ha på mig. JAG HAR INTE FÖRBERETT NÅGONTING!
3 aug, 2012 11:21 |
|
GinnyOlivia
Elev |
3 aug, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
3 aug, 2012 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen