@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sara Weasley!
Elev |
3 aug, 2012 08:22 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Samma för mig, förutom att jag redan lagt sexan bakom mig.. Men gymnastik har aldrig varit min starka sida.. xd Usch, näe...Måste motiveras att plugga hela sexan, sjuan, åttan och nian.. Vill ha bra betyg i allt förutom gymnastik.. lol
3 aug, 2012 08:41 |
|
Borttagen
|
Fan. Fan. Fan.
Hade planerat att begå självmord i höst, men nu är det en del saker som jag verkligen ser fram emot som händer efter det.. ÅÅÅÅH. Jag vill hinna träffa mina småsyskon(tvillingar) när de föds, och vara där med dem när de växer upp. Och jag vill till Justin Bieber konserten den 23:e april, som jag har vip biljetter till. FAAAAAAAAAAAAN. 3 aug, 2012 08:58 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av BlondaHermione:
rosea Finland? Bor i Finland, han har väl inte varit förbjuden här? Var det inte i Storbritannien elr ngt? nej, såg det i min fakta tidning, eller ja, den heter "onödiga och roliga fakta" TEBAKS IGEN 3 aug, 2012 09:03 |
|
VenusFlitwick
Elev |
Skönt med helg snart
3 aug, 2012 09:05 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag väga mig.
Oh god. Jag har säkert gått upp flera kilo när jag var på språkresan. :c Uuuuusch på mig, varför åt jag så mycket kalorier där varje dag? Edit: Whaaaat. Har gått ner två kilo på typ 1-1½ månad. Wtf. This can't be true. I'm so happy right now. Även om jag inte är i närheten av mitt mål, måste fortfarande gå ner minst femton kilo. Ugh. ._. 3 aug, 2012 09:11 |
|
MizzNina
Elev |
Den där jobbiga känslan när man dels vill sitta och titta på en film man har längtat efter att få se. Men dels bara vill slänga sig på soffan och läsa de sista 130 sidorna i sina bok.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 3 aug, 2012 09:39 |
|
Borttagen
|
luna99 vill du veta hur min morgon var? jag vill vet din iallafall! ♥♥
3 aug, 2012 09:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: luna99 vill du veta hur min morgon var? jag vill vet din iallafall! ♥♥ Min morgon?? Jo, vi vaknade, åt frukost, duscha, packade och nu sitter vi i bilen mot Kalmar. Men hur var din morron?? ♥♥♥♥ 3 aug, 2012 09:47 |
|
Afturelding
Elev |
Idag ska vi åka ner till mina föräldrar. Lite tråkigt faktiskt, jag tycker om vår nya lägenhet, även fast den bara är halvt möblerad och det står saker överallt. Och till och med trots att vi sover på upplåsbar säng. Det är så mysigt att faktiskt ha egen lägenhet, oavsett hur den ser ut.
![]() ![]()
3 aug, 2012 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen