Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6436 6437 6438 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Stort tågkaos i södra sverige. Folk är strandade o bussarna är inställda, dom få som kommer är överfulla med folk.

Japp. Håller med om reklamen.
Gör om det där i en bil om ni kan!

Varför är bussarna inställda?


Inte vet jag :O

2 aug, 2012 23:30

ginny_ginny
Elev

Avatar


Jag har varit på Den Svenska Björnstammen!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9d6b39njL1rvxye8o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F35bca0aa64e992edd68ead900ecc8344%2Ftumblr_mifr6vLOYx1qh0dg9o1_250.gif

2 aug, 2012 23:37

Solkatten
Elev

Avatar


Tror jag ska gå och lägga mig snart ... haha, wow, det här är typ det tidigaste jag har gått och lagt mig på hela sommarlovet x'D Fast jag kommer säkert inte somna förrän om några timmar ändå, lol.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 aug, 2012 23:38

whirlwinds
Elev

Avatar


kommer behöva färga mitt hår grått innan det kan bli lila......... haha alltså wat

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

2 aug, 2012 23:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kolla igenom min gamla berättelsebok från 1:an där man hittar sånt här:

Det var en gång en kattmumie som var farlig

Det var en gång två katter som bråkade jätte mycket. En dag dog de

Jag gjorde grimarser, en dag när jag gjorde grimarser så skrattade dom

Det var en gång en bagare som baka bröd. Sen kom en ko och åt upp brödet. Då blev bagaren förbannad och slog ihjäl kon.

Det var en gång en ko som skulle gifta sig med en tjur. Då stångade tjuren kon. Den dog.

Det var en gång en flicka som åkte lådbil. Hon åkte på en sten och dog.

Det var en gång en gubbe som var dum i huvudet. Han spelade trummor.

+ fler jag inte orkar skriva

Jag tror jag dör xD

HAHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAH!!
Detta kan vara det bästa jag har läst i hela mitt liv xD

3 aug, 2012 01:01

Borttagen

Avatar


Jag ska vara pigg

3 aug, 2012 01:02

Tuggrus
Elev

Avatar


Måste motiveras att plugga hela sexan, sjuan, åttan och nian.. Vill ha bra betyg i allt förutom gymnastik.. lol

MUMS!

3 aug, 2012 01:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Måste motiveras att plugga hela sexan, sjuan, åttan och nian.. Vill ha bra betyg i allt förutom gymnastik.. lol

Jag vill ha bra betyg i allt

3 aug, 2012 01:04

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tuggrus:
Måste motiveras att plugga hela sexan, sjuan, åttan och nian.. Vill ha bra betyg i allt förutom gymnastik.. lol

Jag vill ha bra betyg i allt

Jag hatar Idrott (eller jag gillar det men eftersom jag ser ut som jag gör så har det blivit ett mardrömsmoment för mig) och det jobbet jag vill ha när jag blir stor behövs det inga betyg i Idrott i.. så varför då ödsla massa tid och energi på att få bra betyg i det då?

MUMS!

3 aug, 2012 01:09

whirlwinds
Elev

Avatar


skolan börjar om prick två veckor
alltså ångesten

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

3 aug, 2012 02:11

1 2 3 ... 6436 6437 6438 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.