@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Stort tågkaos i södra sverige. Folk är strandade o bussarna är inställda, dom få som kommer är överfulla med folk. Japp. Håller med om reklamen. Gör om det där i en bil om ni kan! Varför är bussarna inställda? Inte vet jag :O 2 aug, 2012 23:30 |
|
ginny_ginny
Elev |
2 aug, 2012 23:37 |
|
Solkatten
Elev |
Tror jag ska gå och lägga mig snart ... haha, wow, det här är typ det tidigaste jag har gått och lagt mig på hela sommarlovet x'D Fast jag kommer säkert inte somna förrän om några timmar ändå, lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 aug, 2012 23:38 |
|
whirlwinds
Elev |
2 aug, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kolla igenom min gamla berättelsebok från 1:an där man hittar sånt här: Det var en gång en kattmumie som var farlig Det var en gång två katter som bråkade jätte mycket. En dag dog de Jag gjorde grimarser, en dag när jag gjorde grimarser så skrattade dom Det var en gång en bagare som baka bröd. Sen kom en ko och åt upp brödet. Då blev bagaren förbannad och slog ihjäl kon. Det var en gång en ko som skulle gifta sig med en tjur. Då stångade tjuren kon. Den dog. Det var en gång en flicka som åkte lådbil. Hon åkte på en sten och dog. Det var en gång en gubbe som var dum i huvudet. Han spelade trummor. + fler jag inte orkar skriva Jag tror jag dör xD HAHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAH!! Detta kan vara det bästa jag har läst i hela mitt liv xD 3 aug, 2012 01:01 |
|
Borttagen
|
Jag ska vara pigg
3 aug, 2012 01:02 |
|
Tuggrus
Elev |
Måste motiveras att plugga hela sexan, sjuan, åttan och nian.. Vill ha bra betyg i allt förutom gymnastik.. lol
MUMS! 3 aug, 2012 01:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Måste motiveras att plugga hela sexan, sjuan, åttan och nian.. Vill ha bra betyg i allt förutom gymnastik.. lol Jag vill ha bra betyg i allt 3 aug, 2012 01:04 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Måste motiveras att plugga hela sexan, sjuan, åttan och nian.. Vill ha bra betyg i allt förutom gymnastik.. lol Jag vill ha bra betyg i allt Jag hatar Idrott (eller jag gillar det men eftersom jag ser ut som jag gör så har det blivit ett mardrömsmoment för mig) och det jobbet jag vill ha när jag blir stor behövs det inga betyg i Idrott i.. så varför då ödsla massa tid och energi på att få bra betyg i det då? MUMS! 3 aug, 2012 01:09 |
|
whirlwinds
Elev |
3 aug, 2012 02:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen