@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
jag bleker hååååreeeeet
igen blir det inte tillräckligt ljust den här gången ger jag fan upp. innan mitt hår gör det. det är jätteslitet. <////3
2 aug, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Äter paprikachips!
2 aug, 2012 21:47 |
|
whirlwinds
Elev |
2 aug, 2012 21:49 |
|
Celebikai
Elev |
Det enda jag gör på dagarna är att lyssna på musik, kolla på os och twittra.
Woooop, party hard, summer 2012 yeeeeaaaaah Btw whirlwinds jag drömde att jag smsade med dig :o ![]()
2 aug, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Sitter och letar efter folk på fb
2 aug, 2012 21:51 |
|
Tuggrus
Elev |
MUMS! 2 aug, 2012 21:52 |
|
whirlwinds
Elev |
hahaha jasså? ![]() det första jag såg var stillbilden och ba OMFG DÄR VAR JAG och så tittade jag på videon och ba åååååååh har gått på samma gator som charlie typ som när jag var i stockholm för ca fyra år sedan och gick in i skivbutiken där tokio hotel haft signering och ställde mig typ i ett hörn och ba "åååå här har bil kaulitz stått" .......
2 aug, 2012 21:55 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av scarhead: how jag shippar johnlock och jag har inte börjat se på Sherlock än?!? det är svårt när min dash blev så fyllt av Sherlock tidigare i år johnlock är bara äckligt. kolla på sherlock och du kommer att förstå Jag såg precis klart andra säsongen! Men Johnlock är freaking awesome!!!!
2 aug, 2012 21:55 |
|
Celebikai
Elev |
Min kompis köpte jedwards skiva igår + träffade dom, fick autograf + köpte biljett till Bieber nästa år.
that lucky bitchhh (är ingen belieber men vill se honom ![]()
2 aug, 2012 21:56 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Vi letade efter en film att se och kollade på trailers på Apple TV:
Jag: vi kan väl se trailern till War Horse? *oskyldig* familj: ok. Awww, hästar och krig! Den här verkar ju bra! *Tom Hiddleston appears* jag: /INHUMAN NOISE familj: ok nope not watching this ![]()
2 aug, 2012 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen